خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اصفهان:

مسئولان نیروگاه‌های اصفهان برای سوخت گاز در نیروگاه‌ها چاره اندیشی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۷۳۱

مسئولان شرکت گاز باید از امروز در راستای تأمین سوخت گاز نیروگاه‌های اصفهان چاره‌اندیشی کنند تا سوخت گاز مورد نیاز دو نیروگاه اصفهان تأمین شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در هفته گذشته در خبر‌ها شاهد عنوان شدن خبری مبنی بر پلمب مشعل نیروگاه‌های اصفهان توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان با حکم دادستان بوده‌ایم، اظهار داشت: این اقدام به صورت ویژه مورد حمایت شورای شهر و شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوالفضل قربانی اضافه کرد: مسئولان شرکت گاز باید از امروز در راستای تأمین سوخت گاز نیروگاه‌های اصفهان چاره‌اندیشی کنند تا سوخت گاز مورد نیاز دو نیروگاه اصفهان تأمین شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مشکلات زیست محیطی را از مهم‌ترین مشکلات موجود در اصفهان دانست و تصریح کرد: تأمین سوخت گاز برای نیروگاه‌های اصفهان به میزان بسیاری سبب کاهش آلاینده‌های زیست محیطی می‌شود.

وی به مخالفت شهرداری و شورای شهر با مصرف سوخت مازوت توسط نیروگاه‌ها در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: دیگر هیچ فردی اجازه نمی‌دهد که در نیروگاه‌‌های اصفهان از سوخت مازوت استفاده شود و با توجه به این موضوع تأمین سوخت گاز برای دو نیروگاه اصفهان ضرورت دارد.

قربانی تأکید کرد: همچنین مسئولان امر باید از برداشت آب در بالا‌دست رودخانه زاینده‌رود جلوگیری کنند و با این اقدام به صورت جدی باید برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز