خبرگزاری کار ایران

نماینده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان خبر داد:

جمع آوری کالاهای با نشان آمریکا و انگلیس از بازار اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۰۷

به دنبال توزیع البسه و بازی های رایانه ای گوناگون با رنگ و طرح پرچم های آمریکایی و انگلیسی همچنین کالاهایی با پرچم صهیونیستی در بعضی از شهرستان ها پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان موظف به جمع آوری این کالاها گردید.

در جلسه ای که با حضور مسئولین پلیس اطلاعات و امنیت اصفهان و اداره اماکن نیروی انتظامی، رؤسای اتحادیه های پوشاک دوخته و تریکو و خرازی، نماینده اتاق اصناف، نماینده تعزیرات حکومتی، به عنوان نماینده دادستان و نماینده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان برگزار شد، پیرامون شیوع عرضه کالاها و البسه با پرچم کشورهای متخاصم من جمله آمریکا و انگلیس در سطح بازار اصفهان بحثو بررسی صورت گرفت و تبادل نظر گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این جلسه به همت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان و در پی درخواست تحقیقات میدانی از طرف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان برگزار گردید.

نماینده ستاد احیای شهرستان در همین خصوص گفت: به دنبال نظارت بر سطح بازار اصفهان دریافتیم که کالا، البسه و بازی های رایانه ای گوناگونی با رنگ و طرح پرچم های آمریکایی و انگلیسی به تولید انبوه رسیده و در بازار عرضه شده، همچنین کالاهایی با پرچم صهیونیستی در بعضی از شهرستان ها دیده شده که بلافاصله نسبت به شناسایی حوزه فروشندگان و تولیدکنندگان و عمده فروشان مرتبط با موضوع اقدام لازم به عمل آمد.

بر اساس این گزارش طی توافق به عمل آمده مقرر گردید نسبت به جمع آوری و برخورد با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالاهای مذکور اقدام عاجل و لازم به عمل آید و اتحادیه های پوشاک دوخته، تریکو و خرازی فروشان نیز موظف به اطلاع رسانی به واحدهای صنفی زیر مجموعه خود شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز