خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

باند ۱۲نفره سرقت از منازل اصفهان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۴۰

اعضای بزرگترین باند سرقت منازل اصفهان با ۱۱سارق و یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع سرقت های منزل در محدوده جنوب و غرب شهر اصفهان، تحقیقات وسیعی در این زمینه توسط کارآگاهان انجام و بلافاصله گشت های کمین و شکار این پلیس در سطح حوزه های مختلف شهر اصفهان فعال شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ " ستار خسروی " اظهار داشت: یکی از واحد های گشتی حین گشت زنی به دو نفر که در حال تخریب قفل منزلی بودند مظنون و این افراد را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ خسروی افزود: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شدند به ده ها فقره سرقت منزل و کیف قاپی در محدوده های جنوب و غرب شهر اصفهان اقرار و ۱۰ نفر از همدستان خود را معرفی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اعترافات صریح متهمان ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات دقیق و حساب شده به مخفیگاه متهمان رفته و هر ۱۰ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه اعضای این باند ۱۱نفر سارق حرفه ای سابقه دار و یک نفر مالخر می باشند عنوان کرد: در این عملیات اموال مسروقه بسیاری شامل انواع لوازم صوتی و تصویری، لپ تاپ، رایانه و اشیاء عتیقه و با ارزش از مخفیگاه سارقان کشف شد که این اموال پس از سیر مراحل و به تدریج به مالباختگان آنها تحویل داده خواهد شد.

سرهنگ خسروی خاطر نشان کرد: شهروندانی که منازل آنها در حوزه جنوب و غرب شهر اصفهان در یک یا دو ماه گذشته مورد دستبرد قرار گرفته می توانند جهت پیگیری پرونده خود به پایگاه جنوب و غرب پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۸۴۳۳۳ تماس حاصل کنند.

رییس پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد از حفاظ های ایمنی مناسب روی دیوارها استفاده کرده، از درهای ضد سرقت و درهای آکاردئونی برای منازل آپارتمانی استفاده کنند و از نگهداری اشیا و اموال با ارزش خود در منازل خودداری کرده و آنها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

وی افزود: سارقان زمان تاریک شدن هوا که لامپ منازل تازه روشن می شود را برای سرقت انتخاب می کردند و منازلی را که چراغ آنها خاموش و خالی از سکنه بود را مورد دستبرد قرار می دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان در اعترافات خود عنوان داشتند در راه پله به همسایه ها برمی خوردند و بدون اینکه کسی از هویت آنها بپرسد با خیال راحت به کار خود مشغول می شدند گفت: همسایگان باید به جابجایی اثاثیه و تردد در آپارتمانها حساس باشند و اگر غریبه ای را در آپارتمان دیدند از هویت آنها کاملا اطمینان پیدا کنند و تردد یا توقف افراد غریبه و مشکوک در کوچه و آپارتمان را حتما از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز