خبرگزاری کار ایران

تجلیل ازجانباران هشت سال دفاع مقدس شهر زازران

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۶۶

گردهمایی جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهر زازران با حضور ۹۵ جانبازاین شهر و با حضور مسئولان برگزار شد.

به منظور تجلیل از رشادت ها و جانبازیهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، با حضور فرماندار، نماینده مرده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی رییس دادگاه انقلاب شهرکرد و جمعی از خانواده ها ی معزز شهدا و ایثارگران در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ حجت ا.. صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان در این گردهمایی ضمن گرامیداشت رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، از جانبازان به عنوان طلایه داران صبر ایثار و شهدای زنده یاد کرد.

وی همچنین مطالبی را در خصوص اوضاع سیاسی جهان و منطقه مطرح نمود وبر هوشیاری بسیجیان و ضرورت زنده نگهداشتن ارزشهای دوران دفاع مقدس و پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری و همچنین عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با همت جهادگونه تاکیدکرد.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین موسوی رییس دادگاه انقلاب شهرکرد و امام جماعت مسجد جامع زازران نیز یاد شهدا راگرامیداشت و به نقش مهم و ارزشمند مردم شهر زازران در دورا دفاع مقدس اشاره کرد.

وی گفت: شهر زارزان از پیشینه فرهنگی و ورزشی مناسبی از گذشته تا کنون برخورداربوده است و علاوه بر ترویج و گسترش فعالیت های فرهنگی و قرآنی و کسب افتخارات علمی و ورزشی در سطح منطقه و کشور، بیش از۴۰۰ ایثارگر و تعداد ۵۱ شهید ۹۵ جانباز و ۵ آزاده را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز