خبرگزاری کار ایران

به منظور کاهش ترافیک در میدان آزادی:

ادغام خط اتوبوس‌های میدان ارتش با میدان قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۲۳

به منظور کاهش ترافیک میادین اصلی شهر و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا، دو خط ۱۰ و ۳۵ ادغام شدند و از هفته آینده شهروندان می توانند از میدان ارتش به صورت یکسره به میدان قدس سفر کنند.

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه خط ۳۴، از میدان جمهوری به میدان آزادی یکی از بزرگترین خطوط اتوبوسرانی اصفهان است گفت: به منظور کاهش ترافیک در میدان آزادی خط اتوبوسرانی میدان جمهوری - میدان آزادی تا پایانه صفه امتداد می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مسعود بنده خدا با بیان اینکه این طرح از هفته آینده اجرایی می شود، تصریح کرد: به این ترتیب مسافرانی که از سپاهان شهر و بهارستان و شهرهای اطراف در پایانه صفه پیاده می شوند، می توانند به صورت یکسره از جنوب اصفهان به شمال شهر سفر کنند.

بنده خدا به ادغام دو خط ۱۰ و ۳۵ اتوبوسرانی اشاره کرد و اظهار داشت: خط ۱۰ اتوبوسرانی از میدان انقلاب به میدان قدس و خط ۳۵ از میدان ارتش به میدان امام حسین(ع) به شهروندان خدمات رسانی می کردند.

وی ادامه داد: به منظور کاهش ترافیک میادین اصلی شهر و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا دو خط ۱۰ و ۳۵ ادغام شدند و از هفته آینده شهروندان می توانند از میدان ارتش به صورت یکسره به میدان قدس سفر کنند.

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: با اجرای این طرح از تجمع اتوبوس ها در میادین اصلی همچون میدان انقلاب و آزادی جلوگیری می شود و شهروندان می توانند از جنوب غرب اصفهان به شمال شرق سفر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز