خبرگزاری کار ایران

به دلیل آلاینده‌هایی که کارگاه‌های طلا سازی در اصفهان ایجادکرده اند:

ایجاد شهرک طلا تنها راه علاج در اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۵۸

فعالان عرصه مصنوعات طلا و جواهر به دلیل بالا بودن هزینه‌ها و زمان بر بودن عمل کوپلاسیون تمایلی به اجرای این عمل ندارند و همان روش سنتی آزمایش قلیایی برای تعیین عیار محصول را ترجیح می‌هند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در جلسه شورای استاندارد استان، علاج از بین بردن آلودگی های هوا وفاضلاب شهراصفهان را با فعالیت طلاسازی ها گفت: علاج این مشکل فقط با ساخت شهرک طلا و جواهر اصفهان رفع می شود که این امر نیز باید با حمایت دستگاه های اجرایی از این صنف صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هوشنگ شیشه‌بران با بیان اینکه هنوز در مباحثواگذاری زمین و ساخت و سازها دچار مشکلات هستیم اظهار داشت: فعالان عرصه مصنوعات طلا و جواهر به دلیل بالا بودن هزینه‌ها و زمان بر بودن عمل کوپلاسیون تمایلی به اجرای این عمل ندارند و همان روش سنتی آزمایش قلیایی برای تعیین عیار محصول را ترجیح می دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در واکنش به سخنان مدیر اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی در خصوص عدم جایگزینی دستگاه کوپلاسیون به جای روش آزمایش سنتی قلیایی، اظهار داشت: انجام این عمل باید در سطح کشوری و از پایتخت آغاز شود و اجرای صرف آن در اصفهان غیرممکن است.

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که دارم حتی در استان تهران آزمایشگاه کوپلاسیون به صورت ظاهری نصب شده اما همان روش قلیایی در عمل اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز