خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته ارتقا فرهنگ کار و کارآفرینی تاکید کرد:

اقتصاد ایران برای حضور در بازار بین الملل، نیازمند کارگروهی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۸۸

آموزش و پرورش و خانواده‌ها برای اشاعه روحیه کارآفرینی در کودکان بیشتر تلاش کنند.

عضو کمیته ارتقا فرهنگ کار، کارآفرینی و کار گروهی اتاق اصفهان در سومین جلسه کمیته ارتقا فرهنگ کار، کارآفرینی و کارگروهی اتاق اصفهان تصریح کرد: به دلیل فرهنگ قهرمانان پروری در ایران تنها رشته‌های ورزشی تک نفره در عرصه جهانی موفق می‌شدند ولی امروز ورزش‌های گروهی ایران توانسته در عرصه جهانی خوش بدرخشند و این موفقیت می‌تواند در فعالیت‌های اقتصادی کشور تکرار شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ امیر حسین خطیب‌زاده اظهار داشت: اقتصاد ایران بیش از هر زمان دیگر نیازمند کار تیمی و کار گروهی برای حضور در بازارهای بین المللی است و باید فرهنگ سازی کار تیمی بین فعالان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار فرهنگ سازی کارآفرینی از درون منازل کارآفرینان شد و گفت: اشاعه فرهنگ کارآفرینی باید از خانواده‌ها بسط پیدا کند و کارآفرینان فعلی باید ابتدا خودشان را تکریم کنند تا خانواده آنان در مرحله اول جذب کارآفرینی شوند.

خطیب‌زاده تاکید کرد: متاسفانه فرهنگ کارآفرینی در جامعه توسعه پیدا نکرده است و آموزش و پرورش و خانواده‌ها به عنوان دو رکن اصلی تاثیرگذار بر کودکان باید این رویکرد را تقویت کنند.

مسوول کمیته ارتقا فرهنگ کار، کارآفرینی و کارگروهی اتاق اصفهان در این جلسه گفت: جامعه امروز ایران نیاز دارد که بر روی موضوعاتی از قبیل فرهنگ کار و کارآفرینی و کارتیمی دقت بیشتری داشته باشد.

علیرضا نادری هر گونه تلاش فکری و مطالعاتی به منظور شناسایی چالش‌ها و محدودیت‌های مرتبط با فضای کار و کسب به منظور اطلاع رسانی و ارایه پیشنهاد را یکی از فعالیت‌های این کمیته برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در فرهنگ‌سازی موولفه‌های اخلاقی و قانونی در سطح شهر با نصب تابلوهای جذاب و اثر گذار گفت: اتاق اصفهان با همکاری شهرداری می‌تواند در زمینه تقویت فرهنگ کار، کارآفرینی و کار گروهی در سطح شهر، ایده‌های موثری ارایه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز