خبرگزاری کار ایران

رییس جامعه هتل‌داران ایران:

بخش خصوصی هموار کننده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۹۹

درحالی که ظرفیت هتل‌های اصفهان برای حضور گردشگران ورودی تکمیل شده‌است به اعتقاد رییس جامعه هتل‌داران ایران، این شهر نیازمند ساخت حداقل ۵ هتل با کیفیت بیش از هتل‌های ۳ ستاره است. این در حالی است که فعالان حوزه گردشگری از افزایش تعداد گردشگران ورودی خبر می‌دهند و خبرهایی از ظرفیت تکمیل هتل‌های اصفهان، شیراز و یزد تا پاییز سال جاری به گوش می‌رسد.

رییس جامعه هتل‌داران ایران با اشاره به اینکه بخش خصوصی با توجه به بازار عرضه و تقاضا سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: با توجه به بازار اصفهان و توسعه گردشگری در این استان، سرمایه گذاران بسیاری علاقه‌مند هستند تا در این منطقه سرمایه گذاری کنند اما آنچه مشکل ساز است ارائه نشدن اطلاعات موافقت‌های اصولی توسط معاونت گردشگری به بخش خصوصی است.

به گزارش ایلناجمشید حمزه‌زاده، با اشاره به اینکه بخش خصوصی و جامعه هتل‌داران ایران می‌تواند با در دست داشتن این اطلاعات و دخیل شدن در ارائه مشاوره برای صدور موافقت‌های اصولی هموار کننده راه توسعه گردشگری باشد تصریح کرد: بخش خصوصی می‌تواند مشاوره دهنده خوبی برای بخش دولتی در خصوص سرمایه گذاری در بخش گردشگری باشد این درحالی است که از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

به گفته حمزه‌زاده، در شهرهایی مانند اصفهان نیازمند ساخت هتل‌های ۴ و ۵ ستاره هستیم چراکه با افزایش تعداد گردشگران ظرفیت هتل‌ها تکمیل شده‌است و دیگر جا ندارند. این زنگ خطری برای توسعه گردشگری است چراکه به دلیل نبود هتل ممکن است حضور گردشگران در ایران با مشکل روبه‌رو شود.

رییس جامعه هتلداران ایران معتقد است: اصفهان نیازمند ساخت حداقل ۵ هتل با کیفیتی بیش از هتل‌های ۳ ستاره است. در این میان سرمایه‌گذاران برای حضور در اصفهان تشویق می‌شوند و چون بازار تقاضا مناسب است سرمایه‌گذاری نیز خوب خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز