خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان خبر داد:

افتتاح همزمان ۷ طرح اشتغال‌زایی در بهزیستی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۴۷

همزمان با چهارمین روز از هفته بهزیستی مرکزمشاوره تخصصی کودکان استثنایی رویش با اعتبار۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۷ طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر۵۵۰ میلیون ریال در اصفهان فتتاح شد.

در چهارمین روز از هفته بهزیستی با شعار «هر زمان از زندگی، بهزیستی – بهزیستی گسترش توانبخشی مبتنی بر خانواده»، مرکز مشاوره تخصصی کودکان استثنایی رویش با حضور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در آیین افتتاحیه این مرکزمدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: این مرکز مشاوره با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال از بخش خصوصی و با زیر بنای یکصد و ۵۰ متر مربع به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناسی، جهت عموم جامعه به ویژه خانواده‌هایی با فرزندانی با شرایط خاص و استثنایی شروع بکار کرد.

سعید صادقی اظهار داشت: در آموزه‌های دینی ما و هم در ادبیات غنی میهن عزیزمان به این نکته اشاره شده که باید در انجام کار‌ها با عقل و درایت قدم برداریم ولی انسان بعضی مواقع به جایگاهی می‌رسد که قدرت تصمیم گیری ندارد و باید از افراد خبره کمک بگیرد و اینجاست که وجود چنین مراکزی با تخصص‌های ویژه می‌تواند یاری رسان باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بهزیستی از ۷ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر۵۵۰ میلیون ریال از اعتبارات بخش دولتی به بهره‌برداری رسید ادامه داد: یکی از اولویت‌های کاری امسال بهزیستی استان اصفهان اشتغالزایی و توانمند سازی مددجویان بمنظور برون رفت از چرخه بهزیستی است که با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغالزایی تعداد زیادی از مددجویان در شهرستان اصفهان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغالزایی هفته بهزیستی در بخش‌های تولیدی، طرح‌های صنعتی، خدماتی و… در سطح استان به مرحله اجرا در می‌آید، اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها ۵۵۰ میلیون ریال از اعتبارات بخش دولتی در شهر اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز