خبرگزاری کار ایران

در نهمین جشنواره مطبوعات اصفهان؛

نمایشگاهی از مطبوعات اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۸۷

نهمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی‌های خبرگزاری‌های داخلی اصفهان از ۱۳ تا ۱۵ مردادماه در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نهمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی‌های خبرگزاری‌های داخلی را با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای تخصصی و صنفی رسانه‌ای و با هدف افزایش رقابت تاثیرگذار در رشد کیفی و محتوایی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سید محمد قلمکاریان در مورد نحوه داوری آثار ارسالی اظهار داشت: آثار ارسالی به بخش حرفه‌ای و فنی توسط اساتید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری می‌شود و آثار بخش موضوعی نیز توسط داوران تخصصی مرتبط با موضوع مورد نظر داوری می‌شود.

وی از برگزاری نهمین نمایشگاه جشنواره مطبوعات استان اصفهان خبرداد و تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۳ مرداد افتتاح می‌شود و نشریات غیرحرفه‌ای و تجربی و دانشجویی نیز در کنار نشریات محلی استان اصفهان آثار خودرا به نمایش می‌گذارند که شرایط و زمینه‌های برقراری ارتباط و ایجاد پیوند بین این نشریات با نشریات محلی فراهم می‌شود.

قلمکاریان افزود: دانشگاه‌هایی که متقاضی دریافت غرفه برای شرکت در نمایشگاه نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان هستند حداکثر تا یکشنبه ۲۹ تیرماه در این زمینه اعلام آمادگی نمایند.

وی اذعان داشت: آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان ۱۵ مرداد ماه با حضور جمعی از مسوولان کشور و استان و اهالی مطبوعات در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز