خبرگزاری کار ایران

۱۷ مردادماه صورت می‌گیرد:

برگزاری دومین دوره آزمون‌های ادواری در فنی و حرفه ای استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۱۶

۱۷مرداد ماه دومین دوره آزمون‌های ادواری استان اصفهان در ۱۴ حوزه آزمونی به صورت همسان و هماهنگ با سراسر کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: ۱۷ مرداد ماه دومین دوره آزمون‌های ادواری سال جاری در ۱۴ حوزه آزمونی به صورت همسان و هماهنگ با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مسعود دانشمند، با اشاره به برگزاری آزمون‌های ادواری اظهار داشت: هر ساله این آزمون‌ها در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی به برگزاری آزمون‌های ادواری به صورت فصلی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری آزمون‌های ادواری در هر سال در چهار دوره صورت می‌گیرد که در سال جاری تاکنون یک دوره آن در فصل بهار برگزار شده است.

رئیس اداره سنجش با تاکید بر اینکه تابستان امسال نیز دومین دوره این آزمون‌ها در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۱۷ مرداد ماه دومین دوره آزمون‌های ادواری سال جاری در ۱۴ حوزه آزمونی به صورت همسان و هماهنگ با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دومین دوره آزمون‌های ادواری امسال از ۱۱ تا ۲۱ تیر ماه صورت گرفته است، اضافه کرد: هر ساله بیشتر شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها مربوط به شهر اصفهان هستند.

دانشمند با اشاره به اینکه نتایج آزمون کتبی در روز ۲۵ مرداد ماه امسال از طریق سامانه اینترنتی advari. irantvto. ir اعلام می‌شود، تاکید کرد: قبول‌شدگان این آزمون باید برای تشکیل پرونده از ۲۵ مرداد ماه تا یکم شهریور ماه به ادارات فنی و حرفه‌ای شهرستان محل آزمون خود مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه عدم مراجعه داوطلبان به ادارات فنی و حرفه‌ای برای تشکیل پرونده سبب باطل شدن نمره کتبی آنها می‌شود، افزود: یک قطعه عکس سه در چهار، اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی یا گواهی اشتغال به کار و اصل و تصویر گواهینامه مهارت از مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده قبول‌شدگان در آزمون کتبی آزمون‌های مهارتی است.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه اتباع بیگانه نیز باید اصل و مجوز اقامت خود را برای تشکیل پرونده ارائه بدهند، گفت: برخی از رشته‌ها نیز ستاره‌دار هستند که متقاضیان در این رشته‌ها باید مدارک مستند مبنی بر مردود شدن در آزمون‌های پیشین را به همراه یک پوشه به اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان محل آزمون خود ارائه بدهند.

وی با اشاره به اینکه در اصفهان حدود ۸۳ حرفه آزمون برای شرکت متقاضیان در آزمون‌های ادواری امسال وجود دارد، اظهار کرد: در نخستین دوره آزمون‌های ادواری امسال ۲هزار و ۳۰۰ نفر در سطح استان شرکت کرده بودند که حدود ۷۰ درصد از آنها در این آزمون پذیرفته شدند.

دانشمند ادامه داد: پذیرفته‌شدگان مرحله نهایی پس از قبول شدن در آزمون عملی باید به منظور پرداخت هزینه صدور گواهینامه به سامانه ادواری مراجعه کرده و هزینه صدور گواهینامه به مبلغ ۳هزار تومان را تا تاریخ ۲۸ شهریور ماه امسال پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت این هزینه گواهینامه‌ای برای این افراد صادر نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز