خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان اصفهان:

در سال گذشته ۱۵ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در اختیار مشتریان قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۶۶

افزایش بهره وری و توانمندسازی کارکنان، ارتقاءرضایت مندی و انگیزش کارکنان، ارتقاء سلامت اداری و فرهنگ سازمانی و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت کارکنان از برنامه های اصلی کمیته منابع انسانی شرکت گاز استان اصفهان است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به تغییر رویکرد و نگرش جدید کمیته منابع انسانی شرکت گاز استان اصفهان در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان گفت: در این رویکرد طرح جانشین پروری در دستور کار قرار گرفته و در صدد هستیم برای سمت‌های حساس و استراتژیک جانشین مناسب انتخاب و تربیت کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ علی نقدی با تاکید بر۴ استراتژی کمیته منابع انسانی اعم از؛ افزایش بهره وری و توانمندسازی کارکنان، ارتقاء رضایتمندی و انگیزش کارکنان، ارتقاء سلامت اداری و فرهنگ سازمانی و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت کارکنان گفت: هدف این کمیته ارتقای پویایی و چابکی سازمان است، زمانی که یک سازمان پویا باشد رضایت کارکنان آن فراهم و درنتیجه سطح کمی و کیفی خدمات بالا می‌رود و این مهم، رضایتمندی مشتریان و جامعه را در پی خواهد داشت.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: باید به نقطه‌ای برسیم که خدمات خود را در چارچوب ضوابط و قوانین در بالا‌ترین کیفیت ممکن و در حداقل زمان ارائه کنیم.

نقدی، مهم‌ترین اقدامات انجام شده کمیته منابع انسانی را درحال حاضر؛ تدوین سند استراتژیک منابع انسانی، انجام نظرسنجی ازکارکنان، اجرای رویکرد جانشین پروری، تدوین دستورالعمل کارگروهی، تدوین دستورالعمل تفویض اختیار و برگزاری دوره‌های آموزشی حاصل از اجرای ارزیابی سبک رهبری با بازخورد ۳۶۰درجه عنوان کرد افزود: در طرح ارزیابی ۳۶۰ درجه، یک مدیر از ۴ منظر؛ کارمندان زیر مجموعه، مدیران هم تراز، مدیرمافوق وخود مدیر ارزیابی می‌شود.

وی خاطر نشان ساخت: این ارزیابی، نتایج کار‌شناسی و دقیقی را در اختیار قرار می‌دهد که می‌توان در تصمیم گیری‌های مدیریتی آن را مورد بهره برداری قرار داد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به فعالیت واحدهای مالی، اداری، کالا، فناوری اطلاعات و امور ایثارگران به عنوان زیر مجموعه‌های این معاونت گفت: با توجه به اینکه تهیه اظهار نامه و صورت وضعیت مالی شرکت از اسفند ماه سال گذشته شروع و تا پایان سه ماه اول امسال ادامه یافت، اطلاعات به دست آمده فروش بیش از ۱۴ میلیارد و ۷۰۰میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سه بخش خانگی، تجاری و صنعتی را نشان می‌دهد.

وی همچنین از جذب ۱۰۰درصدی بودجه‌های عمرانی و جاری سال ۹۲ خبرداد و افزود: سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توزیع و در اختیار مشتریان قرار گرفت و صد‌ها پروژه گازرسانی در سطح استان به بهره برداری رسید.

نقدی ادامه داد: در صدد هستیم با مکانیزه کردن سیستم خدمات کارکنان، حجم مراجعات حضوری کارکنان جهت پیگیری وضعیت حقوق، سطوح شغلی و سایر امور مشابه را تا حد زیادی کاهش دهیم.

وی اذعان داشت: سال گذشته بالغ بر ۹۵۸ فقره تسهیلات در قالب وام‌های مسکن، خرید اتومبیل، اضطراری، تعمیرات و… معادل ۴۷میلیارد ریال به کارکنان پرداخت گردید.

علی نقدی، در خصوص تعالی سازمانی گفت: مسئولین باید در عمل و رفتار خود به تعالی سازمانی اعتقاد داشته باشند تا بتوانند آن را در عملکرد کارکنان و زیر مجموعه خود تسری بدهند.

وی افزود: به اعتقاد من تعالی جدای از اهداف سازمانی نیست، در واقع مدل‌های نوین تعالی همه ابعاد موفقیت و پیشرفت یک مجموعه را در نظر می‌گیرند و به نظاممند و منسجم‌تر به این موضوع می‌پردازند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز