خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان:

به‌زودی کتابخانه روستای چاهملک در شهرستان خور و بیابانک راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۰۵

توزیع کتاب در بین کارکنان و همیاری و مشارکت مردم و فرهنگیان یکی از مهم‌ترین راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در جلسه کمیته دائمی کمیته مطالعه مفید شهرستان خور و بیابانک از راه اندازی کتابخانه روستای چاهملک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان دراولین جلسه انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید خور و بیابانک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های شهرستان اظهار داشت: در سال ۸۹ یک باب کتابخانه با وضعیت نامطلوب در این شهرستان فعالیت داشت که درسال ۹۲به سه باب کتابخانه با وضعیت عالی ارتقا یافت.

غلامرضا یاوری افزود: راه اندازی یک باب کتابخانه روستایی در روستای چاهملک را در دستور کار داریم ودر آینده نزدیک با تجهیز منابع این کتابخانه افتتاح خواهد شد.

علی استوار فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های شهرستان نیزبا اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به فرهنگ مطالعه گفت: کتاب نقش حساسی بر ارزش‌ها وهنجارهای جامعه دارد.

وی خطاب یه مسئولین گفت: توزیع کتاب دربین کارکنان وهمیاری ومشارکت مردم وفرهنگیان یکی از مهم‌ترین راههای ترویج فرهنگ مطالعه است.

جمعه شهرستان نیز در این جلسه گفت: کتاب حاصل اندیشه وتلاش علمی یک نویسنده وحاصل زندگی یک عالم می‌باشد بنابراین جهت احترام به زحمات نویسندگان و ارج نهادن به فرهنگ مکتوب بایدفرهنگ استفاده آنرا دربین دانش آموزان وجوانان ونوجوانان با برنامه ریزیهای منسجم ومدون ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز