خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان دربازدید از بیمارستان آیت ا… کاشانی عنوان کرد:

محورتوسعه اصفهان از کشاورزی و صنعت فاصله بگیرد / / توریسم درمانی، مهم‌ترین هدف برای توسعه است

کد خبر : ۱۸۸۲۱۰

باید ساختارها و شرایط مورد نیازبیمارستان آیت ا… کاشانی برای رسیدن به مرکزیت درمان صرع کشور فراهم شود. چرا که این مرکز از لحاظ تجهیزات و امکانات و همچنین انجام جراحی های خاص تقریبا در کشور به صورت انحصاری فعالیت می‌کند.

استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت های بالای استان در زمینه های پزشکی، گفت: این استان می تواند به قطب توریسم بهداشتی، درمانی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در بازدید از بخش جراحی منتخب و مانیتورینگ صرع و سایر بخش های مرکز آموزشی درمانی آیت ا… کاشانی، گفت: این مرکز از لحاظ تجهیزات و امکانات و همچنین انجام جراحی های خاص تقریبا در کشور به صورت انحصاری فعالیت می کند.

وی با تاکید بر اینکه این مرکز باید جایگاه و مرکزیت خود را در کشور پیدا کند؛ افزود: باید ساختارها و شرایط مورد نیاز این بیمارستان برای رسیدن به مرکزیت درمان صرع کشور فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان اصفهان در اکثر زمینه ها اظهار داشت: اصفهان با دارا بودن پزشکان حاذق، متخصص و کارآمد ظرفیت های بالایی در زمینه های پزشکی دارد.

زرگرپور در ادامه افزود: استان اصفهان می تواند با دارا بودن این ظرفیت ها به قطب توریسم بهداشتی، درمانی در کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از مراکز استان ها نه تنها از سراسر کشور بلکه از کشورهای مجاور نیز پذیرای بیماران هستند، اظهار داشت: استان اصفهان ظرفیت بالاتری از دیگر استان ها دارد و امیدواریم با برنامه ریزی درست و اصولی، از این ظرفیت عظیم در جهت تبدیل اصفهان به قطب توریسم بهداشتی، درمانی کشور استفاده شود.

استاندار اصفهان بر لزوم فراهم آمدن امکانات و تجهیزات لازم در این خصوص تاکید کرد و افزود: با دارابودن پزشکان متخصص و فراهم آوردن تجهیزات و امکانات می توانیم به این مهم دست یابیم.

زرگرپور افزود: در حال حاضر مدیریت استان به این جمع بندی رسیده است که محور توسعه ی استان باید از کشاورزی و صنعت فاصله بگیرد وبه سمت خدمات حرکت کند و یکی از اصلی ترین خدماتی که می توان به آن اشاره کرد توریسم بهداشتی و درمانی است.

وی از مسئولان مربوطه خواست با ارائه ی طرح های خود در این زمینه، کمبودها و تنگناها ی موجود را مشخص و با ارائه ی پیشنهادات خود در راستای برطرف نمودن این کمبودها و رساندن استان به جایگاه واقعی خود تلاش کنند.

زرگرپور در ادامه تاکید کرد: باید با سرمایه گذاری در بخش توریسم بهداشتی و درمانی، استان اصفهان در چند شاخه از علم پزشکی به عنوان مرکزیت درمان در کشور جایگاه خود را به دست آورد.

استاندار اصفهان در پاپان به طرح تحول سلامت در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این طرح در ۷ دستورالعمل و به صورت کاملا موفق در استان دنبال می شود به طوری که در این مدت توانسته است رضایت بیماران را جلب نماید.

استاندار اصفهان از طرح توسعه ی مرکز درمانی آیت ا… کاشانی و طرح های در دست اجرای بخش های مختلف این بیمارستان بازدید نمود و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گزارشی از روند عملیات اجرایی طرح توسعه ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز