خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان:

برای افزایش رفاه جامعه باید در مسیر رشد اقتصادی مستمر و بالا حرکت کنیم

کد خبر : ۱۸۸۲۴۱

امیدواریم با فضای مثبت ایجاد شده درعرصه داخلی وخارجی در دولت یازدهم، زمینه‌سازی‌های مناسب برای رشد فعالیت‌های اقتصادی درکشور و به تبع آن استان اصفهان فراهم شود.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اصفهان؛ برضرورت و اهمیت سرمایه گذاری دراصفهان تاکید کرد و ادامه داد: فضای مثبت ایجاد شده درعرصه داخلی و خارجی در دولت یازدهم، دولت تدبیر و امید زمینه ساز رشد فعالیت‌های اقتصادی در کشورخواهد بود و ما امیدواریم دراین زمان نیزسرمایه گذاری‌های مناسبی در اصفهان محقق شود.

علی صبوحی؛ درجلسه ستاد سرمایه گذاری استان که با موضوع پیگیری مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی درخصوص تهیه برنامه عملیاتی راهکارهای افزایش سرمایه گذاری، درمرکز خدمات سرمایه گذاری اصفهان برگزار شد با بیان اینکه برای افزایش رفاه جامعه تنها راه، حرکت در مسیر رشد اقتصادی مستمر وبالا است، افزود: دستورکاراین جلسه نسبتا متفاوت با جلسات گذشته بوده، تا بتوانیم برنامه عملیاتی برای افزایش عملکرد سرمایه گذاری استان را داشته باشیم.

دبیر ستاد سرمایه گذاری استان اصفهان با اشاره به نامه استاندار اصفهان در خصوص پیگیری مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع مشکلات سرمایه گذاری گفت: تغییر رویه کار ستاد سرمایه گذاری در بررسی و کمک به رفع موانع سرمایه گذاری با تشکیل جلسه کمیته کار‌شناسی تخصصی جهت بررسی اولیه و امکان رفع و رجوع مشکلات متقاضی درکمیته مزبور رسیدگی و با پشتوانه کار‌شناسی موضوعات برای ستاد ارسال خواهد شد؛ درغیراین صورت قابلیت طرح در جلسه ستاد را نخواهد داشت.

وی اظهارداشت: براساس مکاتبات فوق الذکر، ۹ مانع و مشکل سرمایه گذاری استان احصاء شده در اتاق بازرگانی که منجر به مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان شده است؛ شامل موانع، راهکار‌ها، دستگاه‌های اجرایی ذیربط و سطوح اجرایی مربوطه هر یک را قرائت شد و سایر حضار توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز