خبرگزاری کار ایران

برای سهولت و تسریع در خدمات بیم‌های:

شعبه ۶ تامین اجتماعی اصفهان در زینبیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۷۶

باحضور نمایندگان مردم اصفهان درمجلس شعبه ۶ تامین اجتماعی در منطقه زینبیه اصفهان افتتاح شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در آئین افتتاح شعبه ۶ تامین اجتماعی افزود: باتوجه به جمعیت بیمه شدگان این منطقه و پیگیری‌های این اداره کل به منظور سهولت وتسریع در خدمات بیمه‌ای وباهدف کاهش سطح ترافیک، اتلاف انرژی وسرعت عمل درخدمات این شعبه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اصغر دادخواه، با اشاره به جمعیت تحت پوشش این سازمان که قریب به ۳۱۵۳۰۰۰ نفر است شاخص فراگیری تامین اجتماعی دراستان را ۶۵ درصد اعلام کرد و افزود: درخصوص تکریم و سهولت خدمات بیمه‌ای مراجعین تابحال تعداد ۲۴ واحد شعبه اقماری و۱۳ کارگزاری درسطح استان اصفهان راه اندازی شده است.

وی در ادامه به خدمات ارزنده و چشمگیر سازمان اشاره کرد و افزود: درحال حاضرتعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری ۱۶۷۵۰نفر و تعداد مستمری بگیران این استان را ۱۸۹۳۰۰پرونده هستند.

درادامه حسن کامران؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن خرسندی از راه اندازی این شعبه درجهت خدمت به قشر ضعیف و زحمتکش این منطقه اینگونه خدمات را بسیارارزنده توصیف کرد و گفت: ما نمایندگان درمجلس باید تلاش کنیم تا از قوانینی که به ضرر و زیان این سازمان است جلوگیری کنیم و قوانینی وضع کنیم که به نفع بیمه شدگان و بازنشستگان باشد تا کلیه بیمه شدگان و مردم عزیز این استان ازخدمات برجسته این سازمان بهره‌مند شوند.

یکی دیگر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به حرکت روبه جلو سازمان تامین اجتماعی در چند ساله اخیر اشاره کرد و افزود: خدمات این سازمان بر هیچکس پوشیده نیست که شایسته است از زحمات مسئولین این سازمان به خصوص اداره کل استان اصفهان تقدیر و تشکر کرد که افتتاح اینگونه شعبه‌ها باعثتسریع درروند کارمراجعین می‌‌شود و رضایتمندی مراجعین و مردم عزیز استان رافراهم می‌‌کنند.

حمید رضا فولادگر در ادامه به تلاش نمایندگان مجلس در گسترش امنیت اجتماعی تاکیدکرد و گفت: چترحمایتی تامین اجتماعی باید درکل جامعه افزایش یابد تا مردم دیگردغدغه مشکلات کار و بیماری و بیکاری را نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز