خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در جمع اعضای مدیره معلولان:

برخورداری از استاندارد مناسب زندگی از حقوق اصلی معلولین است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۳۹

وظیفه هر معلولی است که برای احقاق حقوق خود تلاش کند و سازمان‌های مردم نهاد به‌خصوص سازمان بهزیستی باید به جدیت پیگیر حقوق معلولین باشد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، درضیافت افطاری و درجمع ۱۵۰ نفر ازاعضای هیئت مدیره ۱۷ تشکل و انجمن معلولین استان گفت: این مراسم به منظور آشنایی و همدلی هر چه بیشتر اعضای هیئت مدیره تشکل‌ها با مدیران و کار‌شناسان بهزیستی و در راستای تحقق اهداف سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعید صادقی؛ با بیان اینکه، لازم است موانع زندگی عادی معلولان را شناسایی و حذف نماییم گفت: از حقوق اصلی معلولین، برخورداری از استاندارد مناسب زندگی و در دسترس بودن تسهیلات خدمات آموزشی، رفاهی، تفریحی و اجتماعی می‌باشد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، احقاق حقوق معلولین را نقطه عطفی برای حضور و مشارکت معلولان در جامعه دانست و گفت: در چند سال اخیر حرکت معلولین با تشکیل انجمن‌ها و تشکلهای غیردولتی و حضور چشمگیر آن‌ها در عرصه اجتماعی باعثشده تا همه افراد جامعه بخصوص مسئولین مرتبط با حوزه معلولین این افراد را در تصمیم گیری‌ها شرکت دهند و این موفقیت بزرگی برای تشکل‌ها و بخصوص معلولین است.

وی گفت: این وظیفه هر معلولی است که برای احقاق حقوق خود تلاش کند و سازمانهای مردم نهاد بخصوص سازمان بهزیستی باید به جدیت پیگیر حقوق معلولین باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز