خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای استان اصفهان:

۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه فاضلاب ایمان‌شهر نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۱۷

قهدریجان بزرگ‌ترین شهر شهرستان فلاورجان است که برای توسعه شبکه فاضلاب آن ۸۰کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع بااعتباری بالغ بر۲۴۰میلیارد ریال نیاز است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در جلسه بررسی نحوه مشارکت‌های مردمی برای توسعه شبکه فاضلاب شهر ایمان‌شهر که باحضور نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس و مسئولان شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه شهر ایمان‌شهر نیاز به اجرای یک کیلومتر خط انتقال و ۲۰کیلومتر اجرای شبکه دارد گفت: با برآورد‌های صورت گرفته ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه فاضلاب این شهرنیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی در این جلسه با اشاره به ماده ۱۱قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب درخصوص حقوق و تکالیف مقرر در خصوص اشتراک و نصب انشعاب آب و فاضلاب گفت: میزان مشارکت دولت درتوسعه زیر ساخت‌ها و تاسیسات آب و فاضلاب تکافوی حجم عظیم سرمایه گذاری‌های انجام شده دراین بخش را نمی‌‌کند و دراین خصوص مشارکت‌های مردمی می‌تواند نقش موثری در پیشبرد طرح‌های عمرانی آب و فاضلاب ایفا کند.

امینی تصریح کرد: قهدریجان بزرگ‌ترین شهر شهرستان فلاورجان است که حدود ۲۰سال پیش تصفیه خانه فاضلاب در آن احداثشده ولی تنها در دو بخش این شهرشبکه فاضلاب اجرا شده که دارای ۶۰۰فقره انشعاب فاضلاب است.

وی گفت: برای توسعه شبکه فاضلاب قهدریجان ۸۰کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع بااعتباری بالغ بر۲۴۰میلیارد ریال باید انجام شود.

وی از نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر منطقه فلاورجان خواست برای جذب اعتبارات و کمک‌های مردمی، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را برای توسعه شبکه فاضلاب در منطقه فلاورجان یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز