خبرگزاری کار ایران

در آتش سوزی یک ساعته صبح امروزدرمراتع شهرستان چادگان:

بیش از دو هکتار از مراتع طعمه حریق شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۶۰

صبح امروز(۱۳ مرردادماه) ۲ / ۲ هکتار از مراتع روستای ده زرگران شهرستان چادگان طی ۷۰ دقیقه درآتش سوخت.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: درآتش سوزی صبح امروز که در مراتع روستای ده زرگران شهرستان چادگان به مدت ۷۰ دقیقه طول کشید تا ماموران ان را مهار کنند۱۰۴ میلیون ریال خسارت به مراتع وارد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ شبانی، تصریح کرد: در این آتش سوزی ۲ / ۲ هکتار از مراتع روستای ده زرگران شهرستان چادگان در آتش سوخت که البته با همت مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان و باهمکاری افراد محلی آتش پس از یک ساعت و ۱۰ دقیقه خاموش ومهار شد.

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی در فصل‌های خشک با افزایش دما و کاهش رطوبت نسبی و همچنین خشک شدن برخی از گونه‌های گیاهی به وقوع پیوست اظهار داشت: مقدار ۳۰۰ کیلو گرم علوفه وتعداد یک هزار بوته گون طعمه حریق شد.

سرهنگ شبانی از عموم هموطنان و دوستاران طبیعت خواست که چنانچه به هرعلتی آتش روشن می‌کنند، هنگام ترک محل آن را با آب وخاک خاموش کنند و ازانداختن بطری‌های شیشه‌ای و پلاستیکی که باعثانعکاس شدید نور خورشید و بروز حریق می‌شوند، خودداری کرده و در صورت مشاهده حریق درطبیعت مأمورین یگان حفاظت را باشماره تلفن(۱۵۰۴) مطلع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز