خبرگزاری کار ایران

درهفته اول مرداد ماه سال جاری؛

ماموریت‌های تصادفی جاده‌ای اورژانس ۱۱۵استان اصفهان ۶۷ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۰۳

کار‌شناسان اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۴ تا۱۰مردادماه سال جاری با انجام ۲ هزار و ۵۹۴ ماموریت، بر بالین ۵۴۷بیمار و مصدوم حاضر شدند.

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: کار‌شناسان اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در روزهای۴تا۱۰مردادماه سال جاری با انجام ۲ هزار و ۵۹۴ ماموریت و حضور بر بالین ۵۴۷بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در هزار و ۸۰۱ مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غفورراستین اظهار داشت: در این مدت۲۶۰بیمار با ناراحتی‌های قلبی، ۹۲نفر با بیماری‌های تنفسی، ۷۴بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند.

وی به افزایش ۶۷ درصدی ماموریت‌های تصادفی اورژانس پیش بیمارستانی اشاره کرد و افزود: کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی از۲ هزار و ۵۹۴ ماموریت انجام شده خود در ۸۹۶مورد به محل حوادثرانندگی اعزام شده و در۱۷۲تصادف جاده‌ای و ۷۲۴سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان امداد رسانی کردند.

راستین خاطر نشان کرد: اصفهان با ۱۰۹ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی که ۵۳ پایگاه بصورت شهری و ۵۶ پایگاه بصورت جاده‌ای و بیش از ۷۰۰ کار‌شناس فوریت‌های پزشکی در طول شبانه روز به شهروندان امداد رسانی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز