خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان؛

خبرنگاران سربازان جنگ رسانه‌ای هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۱۸

سیاسیون نبایستی رسانه‌ها را قربانی اهداف سیاسی خود کنند. همچنین فضای نقد نیز نبایستی به فضای تخریب تبدیل شود. خبرنگاران سربازان جنگ نرم و جنگ رسانه ای هستند که بایستی در این مبارزه اهداف کلان کشور و مردم را بر اهداف و منافع خود ترجیح دهند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: اخلاق در رسانه از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه جدی باشد چرا که اگر خود مراقبتی های اخلاقی توسط خبرنگاران به درستی انجام نشود ضمن وارد کردن خسارت های جبران ناپذیر به موضوع، زمینه های بدبینی مخاطبین و کاهش جایگاه رسانه و خبرنگاری را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا امینی، در پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه خبرنگاران از مهره های اساسی این مهم به شمار می روند، تصریح کرد: یک خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها بی طرفانه عمل می کند، چون ذات خبرنگاری مبتنی بر بی طرفی است و اینجاست که خبرنگار با رعایت این نکته مهم خود را به قوانین ملزم دانسته و در این مسیر به اهداف خود نائل می شود همچنین علاوه بر این مهم، یک خبرنگار باید همواره در کسب اعتماد و اعتمادسازی بین خبرنگار، منابع خبری و مردم خود تلاش کند.

وی اظهار داشت: مبانی اعتقادی خبرنگاران بایستی مستحکم باشد تا بتوانند به فرموده حضرت امام بنگاه هدایت مردم باشند و افق نگاهشان منافع نظام جمهوری اسلامی و مردم کشور باشد.

وی تصریح کرد: اخلاق در کار رسانه از مهمترین موضوعات است که بایستی مورد توجه جدی باشد چرا که اگر خود مراقبتی های اخلاقی توسط خبرنگاران به درستی انجام نشود ضمن وارد کردن خسارت های جبران ناپذیر به موضوع، زمینه های بدبینی مخاطبین و کاهش جایگاه رسانه و خبرنگاری را فراهم خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: سیاسیون نبایستی رسانه ها را قربانی اهداف سیاسی خود کنند همچنین فضای نقد نیز نبایستی به فضای تخریب تبدیل شود. خبرنگاران سربازان جنگ نرم و جنگ رسانه ای هستند که بایستی در این مبارزه اهداف کلان کشور و مردم را بر اهداف و منافع خود ترجیح دهند.

وی ادامه داد: رسانه های تخصصی در خانواده مطبوعات بسیار کم و کمرنگ هستند که جا دارد جامعه خبری و رسانه ای در این زمینه اقدام مناسبی انجام دهند و بجای حرکت های سطحی رسانه ها بایستی به عمق بخشی در کار رسانه ها پرداخته شود.

توجه به ورزش پهلوانی و زورخانه ای در محلات شهر اصفهان

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به ۲۳ مرداد ماه روز فرهنگ پهلوانی و فرهنگ زورخانه ای گفت: در اصفهان توجه و اشتیاق زیادی به این ورزش کم هزینه و اخلاق مدار وجود دارد که انشاالله با یک کار کارشناسی در ظرفیت سنجی و امکان سنجی احداثاین زورخانه ها در مناطق اصفهان به عنوان مرکز و پایتخت ورزش های باستانی و زورخانه ای کشور به این ورزش به قدر کفایت توجه بشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز