خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

بیمه و نبود حداقل حقوق اداره کار از مشکلات اصلی خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۲۴

لازم است مسئولان ذی ربط به فکر حل مسائل معیشتی خبرنگاران باشند تا خبرنگاران با فراغ بال رسالت خود را انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه خبرنگاران از کمترین و حداقل ترین حمایت های مادی و معنوی برخوردارهستند گفت: خبرنگاری یکی از سخت ترین و پرزحمت ترین مشاغل دنیا محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ندا واشیانی پور در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز خبرنگار، یکی از مشکلات اصلی خبرنگاران را نداشتن بیمه عنوان کرد افزود: در حال حاضر اکثر خبرنگاران اصفهانی حداقل حقوق اداره کار را نیز دریافت نمی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لازم است مسئولان ذیربط علاه بر تبریک روز خبرنگار، به فکر حل مسائل معیشتی آنان نیز باشند تا خبرنگاران با فراغ بال رسالت خود را انجام دهند.

واشیانی پور بیان داشت: شهرداری دارای شبکه رسانه ای قوی است بنابراین انتظار می رود در حل مسئله بیمه و دستمزد خبرنگاران پیشرو و پیشتاز باشد.

در ادامه نیزعضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه جای تعجب است که پالایشگاه با این عظمت ابتدایی ترین وسایل اطفای حریق را نداشته باشد گفت: اگر در آتش سوزی اخیر پالایشگاه ماموران آتش نشانی ایثار نکرده بودند، معلوم نبود چه اتفاقی در شهر رخ می داد.

مهدی باقربیگی اظهار داشت:: جای تعجب است که پالایشگاه به این عظمت، ابتدایی ترین وسایل اطفای حریق و آمبولانس را نداشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با ابراز گلایه از تاخیرهای اورژانس به محل حادثه تصریح کرد: در یکی از حوادثآمبولانس با تاخیر ۴۰ دقیقه ای به محل حادثه رسیده است. که در این زمینه لازم است اگر شهرداری می تواند برای رسیدن به موقع اورژانس به حادثه اقدامی انجام دهد، از شهردار اصفهان می خواهیم در این رابطه مساعدت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز