خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف محموله ۳۳میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۲۹

۳۳ میلیارد کالای قاچاق از یک دستگاه کامیون کشنده در پوشش بار قطعات کامپیوتر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی به یک دستگاه کامیون کشنده که حامل بار قطعات کامپیوتر بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سردار " عبدالرضا آقاخانی " با بیان اینکه خودرو از بندر لنگه عازم کرج بود اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی از خودروی فوق بازرسی به عمل آمد که در نتیجه تعداد یک هزار و ۲۸۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و تب لت، تعداد ۱۲۰ دستگاه تلفن رومیزی و تعداد ۶۶ دستگاه فرستنده مربوط به تلفن های رومیزی که همگی آنها بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق بارگیری شده بودند، کشف شدند.

وی افزود: با محرز شدن قاچاق بودن کالاهای مذکور، راننده خودرو به دلیل حمل کالاهای قاچاق دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

سردار آقاخانی ارزش محموله کشف شده را ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: در این رابطه خودرو توقیف و تمامی کالاهای کشف شده به اداره گمرک استان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اظهار بی اطلاعی رانندگان خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام دستگیر شدن تصریح کرد: رانندگانی که اقدام به حمل و جابجایی کالا می کنند باید از هویت و ماهیت کالاهایی که دریافت می کنند اطلاع پیدا کرده و تمامی اسناد و مدارک مثبته گمرکی آنها را تحویل بگیرند زیرا در غیر این صورت هیچ عذری از آنها پذیرفته نیست و با آنها به عنوان حاملان کالاهای قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز