خبرگزاری کار ایران

کتاب غذاهای سنتی ایران به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۹۵

در جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس ۳۰ نوع غذای سنتی از اقوام و استان های مختلف کشورمان همراه با آموزش طبخ به میهمانان خارجی و دوستداران آیین و سنت های ایران زمین عرضه خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان و رییس کمیته جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس گفت: در پایان جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس و در قالب جشنواره پخت غذاهای سنتی، کتاب نحوه پخت غذاهای سنتی ایران به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی بقایی اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس در شهر اصفهان، جشنواره پخت غذاهای سنتی از ۱۶ مهرماه سال جاری به مدت چهار روز در باغ غدیر اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزار می شود تصریح کرد: هر یک از استان های کشور و نیز شهرستان های استان اصفهان در غرفه هایی به ارائه غذاهای سنتی خود به همراه آموزش طریقه پخت آن می پردازند.

رییس کمیته جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس افزود: در این جشنواره نزدیک به ۳۰ نوع غذای سنتی از اقوام و استان های مختلف کشورمان همراه با آموزش طبخ به میهمانان خارجی و دوستداران آیین و سنت های ایران زمین عرضه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز