خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور:

کنگره ملی شهدای صنوف خدمات خودرویی و اصناف در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۵۰

کنگره ملی شهدای صنوف خدمات خودرویی و اصناف با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور۳۰مرداد ماه در اصفهان برگزار می شود.

کنگره ملی یازده هزار شهید صنوف خدمات خودرویی و یک‌هزار و ۴۰۰ شهید اصناف استان اصفهان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در خیمه گلستان شهدا اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مسئول سازمان بسیج اصناف استان افزود: این کنگره روز پنج شنبه ساعت ۳۰/۱۷ همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: اجرای سرود «شهیدان خدایی» توسط محمدرضا گلریز خواننده انقلابی، مداحی حاج مهدی سروری از مشهد، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی، تجلیل از ۲۵ خانواده شهید شاخص اصناف استان، تجلیل از یکصد خانواده شهید اصناف سراسر کشور از جمله برنامه های این کنگره ملی است.

حمیدرضا امانی بیان داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان قرار است پیکر یک شهید گمنام در این یادواره تشییع شود.

وی اضافه کرد: امضاء طوماری مبنی بر حمایت اصناف و بازاریان استان اصفهان از مردم مظلوم غزه و تسلیح کرانه باختری و تحویل آن به مسئول سازمان بسیج کشور از برنامه های جانبی کنگره ملیشهدای صنوف خدمات خودرویی و اصناف در اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز