خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران دراصفهان:

گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان اصفهان در هفته دولت / / افتتاح چند ایستگاه تقویت فشار در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۰۱

با افتتاح چند ایستگاه تقویت فشار در اصفهان، این ایستگاه‌ها نه تنها به اصفهان کمک می‌کند بلکه برای انتقال گاز از جنوب به شمال کشور نیزنقش مهمی دارند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران دردیداربا استانداراصفهان گفت: خوشبختانه امسال تولیدگاز درعسلویه مقداری افزایش داشته است و همین امر باعثشده که در حال حاضر نیروگاه‌های استان اصفهان که یکی از منابع جدی برای آلودگی هوا بودند از اوایل سال جاری گاز مصرف کنند که کمک زیادی را به محیط زیست اصفهان کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمیدرضا عراقی، با بیان اینکه هرساله مقدار معینی گاز در عسلویه تولید می‌شود، گفت: مصارف نیروگاه‌ها به تولید گاز در عسلویه ارتباط دارد.

معاون وزیر نفت از استان اصفهان به عنوان اولین استان کشور در توزیع شبکهٔ گاز سخن گفت و افزود: تقریبا در کلیهٔ شهرهای استان اصفهان گازرسانی صورت گرفته و در روستا‌ها نیز به حدود هزار روستا گازرسانی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان اصفهان در هفتهٔ دولت خبر داد و افزود: توسعه مصرف گاز طبیعی به معنای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا است.

حمیدرضا عراقی در ادامه اظهار داشت: صرف نظر از اینکه استان اصفهان از نظر توسعهٔ شبکهٔ گازرسانی تقریبا مقام اول را در کشور دارد از نظر انتقال گاز به سراسر کشور نیز اصفهان مرکز کشور است و اکثر خطوط انتقال گاز کشور باید توسط ایستگاه‌های تقویت فشار از این استان منتقل شود.

وی از افتتاح چند ایستگاه تقویت فشار در اصفهان خبرداد و افزود: این ایستگاه‌ها نه تنها به اصفهان کمک می‌کند بلکه برای انتقال گاز از جنوب به شمال کشور نقش مهمی دارند.

عراقی با بیان اینکه توزیع و تولید بنزین یورو ۴ به مدیریت پالایش و پخش وزارت نفت مربوط می‌شود، اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار اصفهان در این خصوص، در بازگشت به تهران این موضوع را حتما به وزیر نفت و همچین معاون وزیر در امور پالایش و پخش منتقل خواهم نمود و امیدواریم استان اصفهان تا قبل از مهر ماه بتواند از بنزین یورو ۴ استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز