خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شاهین شهر عنوان کرد:

تسهیلات بانکی به جای خرید سکه و ارز، در تولید استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۷۹

اقتصاد دولتی نمی‌تواند برای برون رفت از معضلات، چاره ساز باشد و این بخش خصوصی است که می‌تواند در بهبود فضای اقتصادی کشور نقش آفرینی کند و کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در دست بخش خصوصی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر گفت: تسهیلات بانکی به جای اینکه در راه خرید طلا و سکه و ارز صرف شود باید در امر تولید و حمایت از بخش خصوصی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان، در بازدید از بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی لوازم خانگی در ایران با اشاره به اهمیت اقتصاد در وضعیت کنونی کشور، اظهارداشت: شعارهای سال مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری از سال ۸۸ تاکنون بر مبنای شعارهای اقتصادی بوده است، در سال گذشته اقتصاد مقاومتی مطرح شد و شعار سال جاری تلفیقی از اقتصاد و فرهنگ بوده که با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز کامل شده است.

به ژزارش ایلنا، وی ادامه داد: این تأکیدات از طرف رهبر معظم انقلاب نشان از لزوم توجه بیشتر به مباحثاقتصادی دارد. باید بدانیم که رفع مشکلات اقتصادی با راهکارهای اقتصادی محقق می‌شود و راهکار اصلی آن توجه به بخش خصوصی به معنای واقعی کلمه است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر افزود: اگر بتوانیم بر روی پای خود بایستیم، ناملایمات نمی‌توانند بر ما غلبه کنند.

ملکیان، خودکفایی اقتصادی را در گروی توجه همه جانبه به تولیدکنندگان داخلی دانست و افزود: سرمایه گذارانی که با تلاش فراوان با راه اندازی واحدهای صنعتی، پیشرفت، توسعه و خودکفایی اقتصادی و صنعتی را رقم می‌زنند، به راستی قدم در راه صحیحی گذاشته‌اند که اعتلای کشور عزیزمان را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: اقتصاد دولتی نمی‌تواند برای برون رفت از معضلات، چاره ساز باشد و این بخش خصوصی است که می‌تواند در بهبود فضای اقتصادی کشور نقش آفرینی نماید و کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در دست بخش خصوصی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر همچنین در ارتباط با قطب تولید لوازم خانگی در ایران یادآور شد: گروه صنعتی انتخاب به عنوان یک مجموعه موفق در امر تولید ملی فعالیت می‌کند، گروهی که بیش از چهار هزار نفر نیروی کار دارد که به تبع آن خانواده‌های زیادی نیز تحت پوشش آن قرار گرفته‌اند و این فعالیتی ارزشمند است و نشان از درایت مدیران آن دارد.

ملکیان خاطرنشان کرد: اگرچه امکانات بخش دولتی محدود است، اما تسهیلات بانکی به جای اینکه در راه خرید طلا و سکه و ارز صرف شود باید در امر تولید و حمایت از بخش خصوصی مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز