خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان:

ارتقاء علمی کتابداران، منجر به پیشرفت جایگاه کتابخانه‌های عمومی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۳۸

مدیری موفق است که در تمامی مسایل به روز باشد و در جهت تکریم همکاران و ارباب رجوع بکوشد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در بیست و دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، با اشاره به اهمیت ارتقای علمی کتابداران گفت: ارتقاء جایگاه کتابخانه‌های عمومی وابسته به ارتقاء جایگاه علمی کتابداران و افزایش سطح تحصیلات آنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا یاوری با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی و کتابداران را باید بیش از پیش به سمت فضای معنویت سوق دهیم در خصوص شاخص‌های مدیر موفق اظهار داشت: عشق و علاقه به کار، روابط عمومی بالا، محترم شمردن همه انسان‌ها، مثبت اندیشی و انتقال اندیشه‌های مثبت به همکاران، مسئولیت پذیری، انعطاف پذیری و صب و تحمل در برابر مشکلات را جمله شاخص‌های مدیر موفق عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان افزود: مدیری موفق است در تمامی مسایل به روز باشد و در جهت تکریم همکاران و ارباب رجوع بکوشد.

در حاشیه این جلسه از سمیه عباسی و سلامی به جهت قبولی در مقطع دکتری به ترتیب در رشته تاریخ علوم قران و حدیثقدردانی شدو از کیانی و باقری که در سامانه تشویق پژوهشگران نهاد، موفقیت کسب کرده بودند با اهدای لوح، تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز