خبرگزاری کار ایران

درجلسه مجمع امور صنفی شهرستان اصفهان عنوان شد:

اجرای طرح برون سپاری آموزش‌های مهارتی، یک هدف مهم درسال جاری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۵۵

درایام گرامیداشت هفته دولت، دهمین جلسه مجمع عمومی سالیانه انجمن صنفی موسسین آموزشگاه‌های آزاد شهرستان اصفهان با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران آموزشگاه‌های آزاد این عضو انجمن برگزار شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، با اشاره به مشارکت و حضور فعال بخش خصوصی در اجرای آموزش‌های مهارتی در کنار بخش دولتی اظهار داشت: اجرای طرح برون سپاری آموزش‌های مهارتی اقدام جدی این اداره کل در سال ۹۳ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی افزود: در تلاشیم بتوانیم با اعلام فرخوان و انعقاد تفاهم نامه‌های آموزشی بتوانیم به اجرای آموزش‌های فنی وحرفه‌ای در بخش خصوصی رونق ببخشیم.

وی به ایجاد تنوع و افزایش حرفه‌های مهارتی در آموزشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش در قالب اجرای بخشی از استاندارد آموزشی، شایستگی شغلی و کوتاه مدت مهارتی قابل انجام است.

جعفر پورمیدانی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد، نیز گزارش عملکرد انجمن را طی یکسال گذشته در قالب هجده مورد اعم از معافیت مالیاتی آموزشگاه‌ها مبنی بر ارائه اظهارنامه مالیاتی، انجام بازرسی‌های معمول توسط اعضای انجمن، بررسی شکایات کارآموزی توسط انجمن و… ارائه نمود و در خصوص ثبت دقیق آمار کارآموزی در پرتال جهت اجرای طرح رتبه بندی آموزشگاه‌ها تاکید کرد.

در این مجمع انتخابات سالیانه بازرسین انجمن صنفی با رای گیری از حاضرین انجام شد و دو نفر بازرس اصلی و دو نفر بازرس علی البدل انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز