خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

نیروی انسانی زبده و رهبری مناسب، عامل موفقیت سازمان آتش نشانی است

کد خبر : ۲۰۰۶۷۸

آموزش‌های مداوم و اجرای مانورهای متعدد باعثشده آمادگی جسمانی نیرو‌های آتشنشانی اصفهان افزایش یافته و در زمان بروز حوادثعملکرد مناسبی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بدنه کار‌شناسی و فنی، تجهیزات بروز، نیروی انسانی زبده و رهبری و کنترل مناسب را از جمله عوامل موفقیت سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در حوادثاخیر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، بهزاد بزرگزاد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری چندین حادثه و حریق بزرگ همچون آتش سوزی شرکت نفت سپاهان، کارخانه موکت بافی، انبار منیزیم و… در اصفهان رخ داده است که سازمان آتش نشانی اصفهان توانسته عملکرد خوبی در رابطه با اطفاء این حوادثداشته باشد لذا این سازمان از سوی مجموعه ارشد سازمان شهرداری‌های کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

وی اذعان داشت: فعالیت‌ها و اقدامات کار‌شناسی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در رابطه با محیط زیست، ایمنی اصناف و صنایع و هماهنگی با مقررات ملی ساختمان و هماهنگی با کمیته فنی سازمان شهرداری‌ها در ارتباط با محافظت از ساختمان‌ها در رابطه با حریق و همچنین پیشینه و فعالیت‌های چشمگیر سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان از جمله عوامل موفقیت این سازمان در حوادثاخیر بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سیاست گذاری‌های شهرداری در رابطه با تجهیز سازمان به وسایل بروز دنیا از عوامل موفقیت سازمان است تصریح کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان نیز با نظارت مداوم بر امور آتش نشان و اجرای مانورهای سرزده در طول سال، عملکرد سازمان را از نظر کمی و کیفی زیر نظر داشته که این مهم نیز در موفقیت سازمان بسیار موثر بوده است.

بزرگزاد توانمندی نیروی انسانی سازمان را از دیگر عوامل موفقیت سازمان عنوان کرد و گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان به دنبال بهره وری بیشتر هستند به طوریکه آموزش‌های مداوم و اجرای مانورهای متعدد باعثشده آمادگی جسمانی آن‌ها افزایش یافته و در زمان بروز حوادثعملکرد مناسبی داشته باشند.

باتوجه به عملکرد مناسب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در حوادثو آتش سوزی‌های اخیر به خصوص حادثه آتش سوزی شرکت نفت سپاهان در خردادماه سال جاری و همچنین تعامل و همکاری با دفتر هماهنگی عمرانی خدمات شهری، این سازمان از سوی سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز