خبرگزاری کار ایران

در جلسه سازش اولیاء دم محکومین قصاص در زندان مرکزی اصفهان:

با رضایت اولیاء دم، ۷ زندانی محکوم به قصاص از طناب دار‌‌ رها شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۵۷

همزمان بادهه کرامت و درسلسله نشست‌های گذشت شاکیان از مددجویان، ۷ زندانی محکوم به قصاص از طناب دار در زندان مرکزی اصفهان به صورت دسته جمعی با رضایت شاکیان از طناب دار ر‌ها شدند.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان از نجات دسته جمعی ۷ زندانی محکوم به قصاص از طناب دار در جلسه صلح و سازش اولیاء دم محکومین قصاص در زندان مرکزی اصفهان خبرداد و گفت: برگزاری این گونه جلسات با حضور خیرین ارامش خاصی به مجموعه می‌افزاید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رمضان امیری اظهارداشت: مددجویان محکوم به قصاص نفس در زندان‌ها از جمله زندانیانی هستند که امید کمتری نسبت به زندگی دارند و لذا با برنامه ریزی و دعوت از شکات به مناسبت‌های مختلف این امید در بین مددجویان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس دعوت و هماهنگی‌های انجام گرفته تعداد بیش از ۳۰ نفر از اولیاء دم ۱۳ زندانی محکوم به قصاص به زندان دعوت شدند که در این راستا با حضور خیرین و گفتگو با اولیاء دم و شکات زمینه رهایی ۷زندانی محکوم به قصاص از طناب دار بصورت قطعی و توافقی مهیا شد.

امیری بیان داشت: در زمینه اخذ رضایت، ابتداء حق اجرای حدود الهی برای خانواده‌ها و اولیاء دم بازگو می‌شود و سپس با رودرو قرار دادن متهم و شاکی این زمینه مهیا می‌‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان گفت: چنانچه زندانی محکوم به قصاص به تعهدات خود عمل کند و رضایت قطعی از سوی اولیاء دم در شعبات اجرای احکام دادسرا‌ها اعمال شود، پرونده زندانی جهت ادامه تحمل حبس و یا تخفیف مجازات به نظر قاضی پرونده و اجرای احکام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز