خبرگزاری کار ایران

استاد حوزه ودانشگاه:

کارکنان زندان‌ها نقش موثری در تامین امنیت و آرامش جامعه دارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۶۲

برای رسیدن به خوشبختی، امنیت و عدالت دو بال اصلی محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام گرجی از اساتید و مبلغین حوزه و دانشگاه در نشست شورای اداری زندان‌های استان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات انجام گرفته در زندان‌ها کارکنان و مسئولین زندان‌ها را یکی از پایه‌های اصلی تامین و توسعه امنیت و آرامش در سطح جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام گرجی از اساتید اخلاق حوزه و دانشگاه در جمع مدیران و مسئولین زندان‌های استان وجود امنیت در جامعه را مرهون تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و نظامی عنوان کرد و مسئولین و کارکنان زندان‌ها را نیز در این مقوله سهیم دانست.

وی درسخنانی به دو موضوع امنیت و عدالت اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به خوشبختی سه چیز باید مورد نظر قرار گیرد که امنیت و عدالت دو بال اصلی آن محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام گرجی در ادامه افزود: کشور ایران به‌دلیل حساسیت و موقعیت مکانی در خاورمیانه، نیازمند حفاظت و امنیت روز افزون است که بحمدالله با توان و تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در سایه و چ‌تر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری تاکنون موفق و پیروز بوده و خواهند بود.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه امنیت در زندگی را از جمله موارد مهم برشمرد و تصریح کرد: کلمه امنیت به معنای آرامش و امن بودن است که امنیت جامعه برعهده حکومت و امنیت فردی و زندگی به دست خود فرد است که باید به گونه‌ای زندگی کندتا بتواند باعثایجاد امنیت و آرامش در خانواده باشد.

وی در ادامه سخنانش به هوشیاری مدیران و مسئولین در برابر هجمه‌های دشمنان اشاره کرد و اظهارداشت: امروز دشمنان داخلی و خارجی برای برهم زدن آرامش مردم و تخریب و نظام و چهره ها و پایه گذاران انقلاب از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند و متاسفانه در شبکه‌های اجتماعی هر روز به یک شخصیت مهم و برجسته کشوری ما توهین و افتراء صورت می‌پذیرد و باید برای مقابله با این هجمه‌ها از تمام هوشیاری و آکاهی لازم برخوردار باشیم.

حجت الاسلام گرجی در بخش پایانی سخنانش با توصیه مدیران و مسئولین به رعایت مردم داری، تکریم ارباب رجوع و کارگشایی به نقش موثر کارکنان در انجام وظایف سازمانی نیز اشاره کرد و گفت: در مجموعه اداری نباید از پرسنل زیر مجموعه غافل شد و اگر بخواهیم تلاش و موفقیتی در این زمینه کسب کنیم باید زمینه ایجاد رفاه، نشاط و روحیه را در آنان ایجاد و سپس باقاطعیت وتلاش و توان همه جانبه در راستای خدمت رسانی گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز