خبرگزاری کار ایران

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رضا(ع):

میهمانی بزرگ سه روزه در بوستان امام رضا(ع) برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۱۳

به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت از ساعت ۱۸ الی ۲۲ روزهای ۱۴ تا ۱۶ شهریور ماه امسال در بوستان امام رضا(ع) شهر اصفهان در فضایی به وسعت حدود هشت هزار مترمربع برگزار می‌شود.

مدیر هماهنگی امور مناطق و ویژه برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه و جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) همراه با ویژه برنامه‌های جنبی در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هادی نباتی‌نژاد افزود: این ویژه برنامه به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت از ساعت ۱۸ الی ۲۲ روزهای ۱۴ تا ۱۶ شهریور ماه امسال در بوستان امام رضا(ع) شهر اصفهان واقع در خیابان امام خمینی(ع)، منطقه رهنان در فضای سبزی به وسعت حدود هشت هزار مترمربع برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: نزدیک به ۱۳ برنامه جنبی در قالب برپایی غرفه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در این فضا پیش بینی شده است.

مدیر هماهنگی امور مناطق و ویژه برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان یادآور شد: زیارت مجازی، گالری عکس رضوی، نقالی خوانی، ورزش زورخانه‌ای، اجرای تواشیح، نقاشی کودکان و ارائه محصولات فرهنگی رضوی از جمله برنامه‌های میلاد امام هشتم در اصفهان است.

وی فضاسازی در سطح شهر در قالب نصب ۲۱ تابلو با مضمون توسل به امام هشتم(ع) که هریک دارای ۸ هزار گره است و در میادین اصلی شهر اصفهان نصب شده را یکی دیگر از برنامه‌های دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز