خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان خبر داد:

پرداخت ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از بخش‌اقتصادی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۱۷

بانک سپه در استان اصفهان در سال گذشته برای رونق تولید و توسعه همه جانبه استان ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان بمناسبت بزرگداشت هفته بانکداری اسلامی با اشاره به قدمت ۹۰ ساله این بانک در کشور گفت: هم اکنون بانک سپه در استان اصفهان با بهره‌گیری از ۱۵۶ شعبه و ۴ باجه بانکی و ۲۰۶ دستگاه خود‌پرداز و بیش از ۱۰هزار دستگاه کارتخوان زمینه را برای ارایه خدمات متنوع بانکی به هم استانی‌های عزیز فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اسفندیار گراوند، با اشاره به اشتغال نزدیک به هزار و پانصد نفر نیروی انسانی در این بانک گفت: منابع انسانی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های بنگاه‌های اقتصادی است که بانک سپه با بهره گیری از کارکنانی تحصیل کرده و مجرب توانسته در نظرسنجی‌های صورت گرفته رتبه خوبی در بخش تکریم ارباب رجوع کسب کند.

وی در ادامه با ارایه گزارشی از فعالیت‌های این بانک در استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی بانک سپه حمایت از بخش‌های اقتصادی استان در راستای توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور است که این مدیریت توانسته در سال گذشته تسهیلات خوبی را در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، بازرگانی و خدمات، مسکن و ساختمان و صادرات پرداخت کند.

گراوند افزود: بانک سپه استان اصفهان طی سال گذشته حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف اقتصادی تسهیلات پرداخت کرده که بیش از ۷۲۳ میلیارد ریال در بخش کشاورزی، ۸۶۵۵ میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن، ۵۸۰۰ میلیارد ریال در بخش بازرگانی و خدمات، ۷۵۳ میلیارد ریال در بخش مسکن و ساختمان و بیش از ۱۰ میلیارد ریال در بخش صادرات را شامل می‌شود.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان در ادامه با اشاره به ارایه تسهیلات صندوق توسعه ملی در سه بخش صنعت و معدن، کشاورزی و اشتغالزایی گفت: در بخش صنعت و معدن امسال شاهد رشد ۵۵ درصدی پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم که در مجموع تاکنون بالغ بر ۳۰۲ میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن تسهیلات پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به رشد ۳۸ درصدی اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی گفت: تاکنون بیش از ۱۱۶ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به رشد صد درصدی تسهیلات اعطایی در بخش اشتغالزایی گفت: بانک سپه استان اصفهان هم راستا با اهداف چشم انداز ۲۰ ساله و همچنین حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خرد تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال در بخش اشتغالزایی تسهیلات پرداخت نموده است.

مدیر شعب بانک سپه در ادامه با اشاره به ارایه تسهیلات خرد به مشتریان این بانک در سراسر استان گفت: امسال بیش از ۲۳۰ فقره وام ازدواج به ارزش ۶۸۱۰ میلیون ریال، تسهیلات مسکن بنیاد شهید و جانبازان و ایثارگران بالغ بر ۳۰۰ فقره و به ارزش ۱۷۸ میلیارد ریال و تسهیلات مسکن بافت فرسوده شامل ۱۸۳ فقره به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی گشایش اعتبار اسنادی وارداتی در این بانک گفت: در بخش صدور حواله ارزی نیز امسال شاهد پرداخت حدود ۱۰ میلیون دلار و همچنین گشایش اعتبار اسنادی داخلی بالغ بر ۴۰۳ میلیارد ریال هستیم.

گراوند، مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان، همچنین با بیان اهمیت پروژه ملی خرید تضمینی محصولات کشاورزی به عاملیت خرید تضمینی گندم توسط بانک سپه اشاره کرد و گفت: بانک سپه این افتخار را دارد که برای چهارمین سال متوالی عاملیت خرید تضمینی گندم، برنج و چای کشور را عهده‌دار باشد و در همین راستا بیش از ۵۶هزار تن گندم خریداری و مبلغ ۵۹۳ میلیارد ریال وجه آن را به حساب کشاورزان واریز کند.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان در ادامه بر همراهی این بانک با سیاست‌های دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: بانک‌ها نقش مهمی در تحقق سیاست‌های دولت بویژه سیاست خروج از رکود غیر تورمی دارند و این بانک از تمام پتانسیل خود در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات به مشتریان بهره می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز