خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنجان:

بیش از هرچیز باید به فرضیه امربه معروف درجامعه توجه شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۲۲

امر به معروف و نهی از منکر یکی از پایه های اساسی دین است که در آموزهای دینی به آن بسیار تأکید شده است و امروز بیش از هرچیز به آن نیاز است و باید همه به اجرای آن بپردازند.

فرماندار لنجان درجلسه اعضاء ستاد احیاء امربه معروف این شهرستان با اشاره به اینکه برای نواقص وبرخوردبهتربا افراد جهت امربه معروف ونهی ازمنکرباید تمهیداتی درنظر گرفته شود ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از پایه های اساسی دین است که در آموزهای دینی به آن بسیار تأکید شده است و امروز بیش از هرچیز به آن نیاز است و باید همه به اجرای آن بپردازند.

به گزارش خبرنگارایلناازلنجان، سید محسن سجاد، اقدامات اخیر اسرائیل منفور را به شدت محکوم کرد و جنایات بی شرمانه آن را نسل کشی و کودک کشی آشکار دانست و بیان داشت: متأسفانه استکبار جهانی راعیه حقوق بشر را دارد اما فقط نظاره گر نسل کشی در غزه هستند و کودکان معصوم و زنان مظلوم را قتل عام می کنند و استکبار جهانی به راحتی نظاره گر این صحنه هاست.

معاونت تشکل ها مردمی دراستان حجة الاسلام زارعان نکاتی درخصوص رهکارهای بهترجهت برگزاری جلسات ومسئولیت های اعضاستاداحیاءشهرستان بیان نمود. درپایان جلسه طی حکمی سرهنگ حسینی فرمانده سپاه مقاومت لنجان به عنوان دبیرجلسه ستاداحیاء شهرستان لنجان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز