خبرگزاری کار ایران

دبیر نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اصفهان:

تعاونی‌های برتر باید بتوانند خود را به‌عنوان یک برند موفق معرفی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۹۰

پیشرفت و توسعه کشور، فقط با توسعه فرهنگ تعاون میسر است که در این زمینه انتقال تجربه تعاونی‌های موفق به سایرین و بیان فرصت‌های موجود در بخش تعاون باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون استان اصفهان با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه کشور میسر نیست مگر با توسعه فرهنگ تعاون افزود: هر سال همزمان با هفته تعاون این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ تعاون، معرفی بر‌ترین‌ها، ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین تعاونی‌ها، انتقال تجربه تعاونی‌های موفق به سایرین و بیان فرصت‌های موجود در بخش تعاون برگزار می‌شود.

علیرضا تیغ ساز در مراسم نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر استان اصفهان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، افزود: گرایش‌های تعاونی‌های بر‌تر شامل اعتبار آموزشگاهی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، تأمین نیاز مصرف کنندگان، حمل و نقل، خدماتی، دانش بنیان، زنان، سهام عدالت، صنعتی، عمران، فرش دستباف، کشاورزی، مسکن و معدنی است.

وی معیارهای اصلی انتخاب شرکت‌های تعاونی بر‌تر را پاینبدی به قانون بخش تعاون، عدم احراز تخلف از قانون در اداره امور تعاون، رعایت استانداردهای الزامی برخورداری کارکنان از شرایط قانون کار و بیمه، تراز مثبت اقتصادی، پرداخت چهار درصد حق تعاون و آموزش و میانگین رشد سرمایه تعاونی برشمرد.

به گفته وی تعداد ۳۶۳ شرکت تعاونی به صورت داوطلبانه در سایت جشنواره ثبت نام کردند.

تیغ ساز با بیان اینکه بیشترین تعاونی‌های ثبت نام کرده در زمینه‌های خدماتی، صنعتی و کشاورزی فعال هستند، بیان کرد: در نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر کشور امسال دو تعاونی در بخش‌های مسکن و صنعتی از استان اصفهان برگزیده شد.

وی ادامه داد: در سال‌های آینده استان اصفهان با داشتن بیش از هشت هزار شرکت تعاونی در بخش‌های بیشتری در جشنواره کشوری برترین‌های تعاونی موفق به کسب مقام شود و تعاونی‌های موفق بتوانند عنوان خود را بعنوان یک برند موفق به سایرین معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز