خبرگزاری کار ایران

شهردارفولادشهر:

احداثپایانه مسافربری، از زیر ساخت های ضروری برای فولادشهراست

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۵۲

برای شهر فولادشهر از مرکز آمار کشور درخواست سرشماری جدیدی کردیم تا شهرداری براساس این سرشماری و آمار دقیق بتواند برنامه ریزی کند.

شهردارفولادشهر، در جلسله ای که با حضور مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزارشد، فولادشهررا شهری با شرایط ویژه معرفی کرد و گفت: جمعیت در فولادشهر به دلیل ظرفیت های مهاجرپذیری رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری، در ادامه اشاره ای به ۳۲ هزار واحد مسکن مهر و جمعیتی که در آن ساکن می شوند داشت وافزود: برای شهر فولادشهر از مرکز آمار کشور درخواست سرشماری جدیدی کردیم تا شهرداری براساس این سرشماری و آمار دقیق بتواند برنامه ریزی کند.

شهردارفولاد شهر، با بیان اینکه با توجه به توسعه این شهرافزایش ناوگان برون شهری از الزامات است، اظهارداشت: در جهت رفع یکی از نیاز های اساسی این شهر نیازمند یک برنامه ریزی دقیقی در بخش حمل و نقل هستیم.

وی اظهار داشت: مکان انتخابی ترمینال مسافربری یکی از بهترین و مناسب ترین فضاهای موجود در این شهر است که تا حدود زیادی موجبات رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت و تمامی خدمات و امکانات مناسب و در خور شان مردم و مسافران در ترمینال مسافر بری برون شهری فولادشهر فراهم خواهد شد.

امیری تصریح کرد: در جهت رفع این معزل در شهر قطعا به سمت سازه های که زود اجرا شود پیش خواهیم رفت تا در اسرع وقت ترمینال مسافربری راه اندازی شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در ادامه این نشست با بیان این مطلب که ما باید در بحثحمل و نقل متد های مختلفی را در اختیار مسافر قرار بدهیم تا براساس نیاز خود تردد کند، از دید مثبت شهرداری و شورای اسلامی فولاد شهر نسبت به موضوع حمل و نقل قدردانی نمود.

داریوش امانی؛ در ادامه با تاکید بر این مطلب که یکی از زیر ساخت های ضروری برای فولادشهر پایانه مسافربری است، گفت: ما با دید کارشناسی و مثبت به این موضوع نگاه کردیم و از اینکه شهرداری در این امر پیش قدم شده خوشحال هستیم و این دیدار هم به این منزله است تا این مشکل حل و کار اجریی آن آغاز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز