خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته امور بانوان انجمن حمایت از زندانیان بررسی شد:

آسیب شناسی چگونگی بازگشت مددجویان زن به جامعه

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۲۳

رسیدگی به مشکلات زنان زندانی و خانواده آنها از مهم‌ترین وظایف کمیته امور بانوان در زندان ها است.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در جلسه کمیته امور بانوان انجمن حمایت از زندانیان، مشکلات زنان زندانی و خانواده آن‌ها را از مهم‌ترین موارد برشمرد و آسیب‌شناسی زندانیان زن در بازگشت به آغوش جامعه را از جمله وظایف این کمیته عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیری حضور زنان شاغل در مجموعه‌های مختلف خیریه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی را به فال نیک گرفت و گفت: خدمت به خلق خدا از بزرگ‌ترین عبادات است و در حال حاضر خدمت به بندگانی که از جامعه محروم شده‌اند و به هردلیل در زندان‌ها تحمل کیفر می‌کنند، از ثواب دنیوی و اخروی بیشتری برخوردار است.

وی افزود: اگر فردی با نیت خالص و با فروتنی و مهربانی در جهت رفع مشکلات این دسته از افراد که خود نوعی از منابع انسانی جامعه هستند وارد شود بلاشک آینده خود را تامین کرده و گام بزرگی در تامین آرامش و امنیت بیشتر در جامعه برداشته است.

امیری زندان را به مثال مدرسه تشبیه کرد و اظهارداشت: اگر حضرت امام خمینی(ره) دستور فرمودند که باید زندان‌ها به دانشگاه تبدیل شود به عنوان اصلیترین نکته امروز در زندان‌ها مورد توجه قرار گرفته چرا که معتقدیم وجود انسان‌هایی که در زندان‌ها در حال تحمل کیفر هستند از محبت و آموزش و مدرسه دور بوده‌اند لذا باید زندان را به عنوان مدرسه تلقی کرد و این انسان‌ها را از ریشه و پایه ابتدایی در تمامی زمینه‌ها آموزش و راهنمایی کرد.

مدیر عامل اجمن حمایت از زندانیان به تشریح عملکرد و نوع فعالیت‌های این کمیته اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد با انتخاب کمیته‌های مختلف موج جدیدی از فعالیت‌ها در سطح زندان زنان و خانواده‌های زندانیان شکل گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز