خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری؛

۲۰۰ هزار تن آسفالت در محورهای استان اصفهان اجرا شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۶۴

روکش آسفالت پلیمری و آسفالت حفاظتی میکروسورفیسینگ و ژئوتکستال در برخی محور‌ها به عنوان فن‌آوری‌های نوین جهت بالا بردن عمر و استقامت آسفالت و کاهش هزینه‌ها استفاده می‌شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: استان اصفهان به عنوان چهار راه حمل و نقل بار و مسافر ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فرزاد دادخواه طول آزادراه در استان را ۴۰۰ کیلومتر و طول بزرگراه‌های استان را ۱۶۳۵ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: این استان از لحاظ طول راه، از استان‌های سطح اول کشور است.

وی در خصوص برخی پروژه‌های در دست اجرا اذعان داشت: این اداره کل در نیمه اول سال جاری اقدامات موثری در حوزه راه انجام داده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها انعقاد قرارداد۱۰۰ میلیارد تومانی روکش آسفالت است که در حال حاضر اجرای روکش آسفالت ۴۰۰ کیلومتر از راههای استان از جمله محورهای اردستان - نایین، بروجن - اصفهان، داران - الیگودرز، اصفهان - نایین، نایین - اردکان، نایین - انارک به سه راهی جندق، محور خور - طبس، بروجن - مبارکه، مبارکه - طالخونچه - شهرضا و محور اصفهان - شهرضا و اصفهان - می‌مه - دلیجان در حال انجام است و از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۰۰ هزار تن آسفالت در این محور‌ها اجرا شده است.

دادخواه همچنین نصب تعداد ۳۰ هزار عدد بازتاب ایمنی و ۵۷۰۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌ها، ۴ کیلومتر نصب گاردریل، ۱۵هزار تابلو و علائم و نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی را از دیگر اقدامات مهم این اداره کل در ۶ ماهه نخست سال ذکر کرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در حوزه ساخت راه پروژه‌های مهمی در دست اقدام است اظهار داشت: احداثباند دوم اردستان - اصفهان، باند دوم قلعه‌شور - رحیم‌آباد، باند دوم نیک‌آباد - حسن‌آباد و پروژه‌های مهم دیگر در حال انجام است. همچنین عملیات تکمیل آزادراه کنارگذر شرق اصفهان در آینده نزدیک آغاز خواهد شد که با احداثو تکمیل این پروژه مهم ملی بار سنگین ترافیک آزاد راه نطنز - کاشان به جنوب کشور هدایت خواهد شد.

وی از اجرای روکش آسفالت پلیمری و آسفالت حفاظتی میکروسورفیسینگ و اجرای ژئوتکستال در برخی محور‌ها به عنوان فن‌آوریهای نوین جهت بالا بردن عمر و استقامت آسفالت و کاهش هزینه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ هزار متر درزگیری پلیمری در راه‌های استان اصفهان در قالب چهار قرارداد جدید اجرا شده است.

وی افزود: عملیات شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها همچنین حذف نقاط و تقاطع پرحادثه با اقدامات زودبازده و کم هزینه با سرعت در دست اجرا است.

دادخواه ضمن قدردانی از همه کسانی که در ارتقای ایمنی راه‌ها و همچنین افزایش رفاه و آسایش مردم تلاش می‌کنند از رانندگان خواست با تماس شماره گویای ۱۴۱ و یا همراه ۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰ ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، مشکلات و معایب موجود در جاده‌ها را اعلام تا درجهت رفع آن اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز