خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق یک میلیاردی مغازه پیتزا فروشی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۵۸

صندوق‌دار یک مغازه پیتزا فروشی که یک میلیارد ریال وجه نقد را به سرقت برده بود، دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: ‌ در پی وصول شکایت صاحب یک مغازه پیتزافروشی در اصفهان علیه یکی از صندوق‌داران خود، مبنی بر سرقت وجوه نقد از داخل مغازه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: بلافاصله، پرونده تحت بررسی ماموران قرار گرفت و متهم که صندوق‌دار شاکی بود به پلیس آگاهی احضار شد و در بازجویی‌های صورت گرفته هرگونه بزه انتسابی به خود را رد کرد و بیان داشت که در پایان ساعت کار، فیش‌های صادره حاصل از فروش پیتزا را به همراه مبلغ فروش، تحویل سوپر وایزر داده‌ام.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: ‌ در ادامه، صاحب مغازه که اظهارات صندوق‌دار خود را قبول نداشت، به ماموران پلیس گفت: پس از اخراج این صندوق‌دار، صندوق‌دار دیگری استخدام کردم و درآمد پیتزا فروشی‌ام روزانه به صورت میانگین حدود ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: با بررسی دقیق، مشخص شد که متهم در چند ماه اخیر با شگرد خاصی روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان را که در مجموع، حدود یک میلیارد ریال وجه نقد شده است از مغازه سرقت کرده و با پس اندازی که از قبل داشته، اقدام به خرید یک قطعه زمین کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم به مراجع قضایی معرفی شد، به مغازه داران و واحدهای تجاری توصیه کرد: در انتخاب صندوق‌دار و حسابدار دقت لازم و کافی را داشته باشید و قبل از به‌کارگیری آنان از مراجع قانونی و ذی صلاح استعلام لازم را انجام دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز