خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در دیدار با دبیر ستاد اقامه نماز:

خیرین برای ساخت مساجد در زندان‌ها و اردوگاه‌های کار درمانی همت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۷۴

نیاز است که با تشویق و حضور خیرین، مساجد دیگری نیز در داخل اردوگاه و کانون و برخی زندان‌های استان اصفهان احداثشود.

مدیر کل زندان های استان در دیدار با دبیر ستاد اقامه نماز و مشاور استاندار اصفهان از برپایی نمازهای یومیه و جماعات در سطح زندان‌های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰نماز جماعت یومیه در چندین نوبت متوالی توسط بیش از ۳۰ روحانی ویژه کارکنان، خانواده هاو مددجویان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل زندانهای استان در این دیدار با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های مذهبی در زندانها گفت: اصلی ترین هدف سازمان زندانها، اصلاح و تربیت مددجویان و بازگشت آنها به آغوش جامعه و خانواده است و این مهم ابتدا بابرپایی نمازهای جماعت و آشنا کردن فرد به مسجد و نماز و احکام صورت می گیرد.

وی اظهارداشت: مددجویان در استقبال از فرایض الهی کوتاهی نمی کنند و اگر فضا و زمینه آن مهیا شود زمینه بارگشت آنها به سمت جامعه نیز رقم زده خواهدشد.

امیری در ادامه با اشاره به اینکه در تمامی موارد من جمله خانواده ها، کارکنان، نیروهای وظیفه و مددجویان در خصوص اقامه نماز جماعت برنامه ریزی شده گفت: از تمامی فضاهای مساجد و حسینه ها در بدو ورودی زندانها و داخل این زمینه مهیا شده اما لازم است تا با حضور خیرین در ایجاد و احداثمساجد دیگری در برخی زندانهای استان اقدامات موثری لحاظ شود.

مدیر کل زندان‌های استان به حضور خیرین مسجد ساز نیز اشاره کرد و افزود: با مشارکت خیرین مسجد ساز اصفهان مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) ویژه خانواده های زندانیان در مجاورت اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان احداثو نیاز است که با تشویق و حضور خیرین مساجد دیگری نیز در داخل اردوگاه و کانون و برخی زندانهای استان احداثشود.

جدیدی، دبیر ستاداقامه نماز استان اصفهان با حضور در اداره کل زندان های استان با امیری مدیر کل زندانها دیدار و گفتگو و سپس از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی نیز بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز