خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته ازدواج برگزار می‌شود؛

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در دومین " جشنواره پیوند آسمانی " در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۸۵

جشنواره ازدواج‌های دانشجویی، مراسم شب شعر با موضوع ازدواج، برپایی ایستگاه‌های مطلع عشق و همایش‌های تقدیر از خیرین ازدواج در دومین جشنواره پیوند آسمانی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری " دومین جشنواره پیوند آسمانی " در ششم مهرماه، گفت: همزمان با هفته ازدواج بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی توسط ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی اصفهان در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محمد سلطان حسینی برگزاری جشنواره پیوند آسمانی را یکی از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد و اظهار داشت: جشنواره پیوند آسمانی به همت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان، سپاه صاحب الزمان(عج) استان، استانداری و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان، ششم مهرماه جاری برگزار خواهد شد و از خیرین و فعالان حوزه ازدواج در ۲۵ محور تجلیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هفته ازدواج با هفته دفاع مقدس مقارن شده است، ‌ تقدیر از همسران شهدا و جانبازان که اسوه های صبر و بردباری هستند، از برنامه های اصلی در جشنواره پیوند آسمانی خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: از مهمترین برنامه های قابل اجرا در این هفته می توان به برگزاری جشنواره ازدواج های دانشجویی، مراسم شب شعر با موضوع ازدواج، برپایی ایستگاه‌های مطلع عشق، همایش‌های تقدیر از خیرین ازدواج و زوج‌های ورزشی مدال آور و مسابقات کتابخوانی با موضوعات مرتبط اشاره کرد.

سلطان حسینی ادامه داد: برپایی حلقه های گفتگو با موضوع ازدواج در فرهنگسراها، برپایی نمایشگاه سیار کتاب ازدواج و خانواده با عنوان پیک دانایی و برگزاری مسابقات ورزشی و کوهگشت خانوادگی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته ازدواج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز