خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

سازمان بهزیستی می‌تواند طرح‌های جدید خود را از اصفهان شروع کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۹۱

هر نوع فکر و ایده خلاق می‌تواند در این استان به صورت پایلوت اجرا شود و سازمان بهزیستی می‌تواند طرح‌ها و برنامه‌های جدید خود را از این استان شروع کند.

استاندار اصفهان در دیدار با رئیس سازمان بهزستی کشور گفت: سازمان بهزیستی استان اصفهان، سازمان پرتلاشی است و با توجه به ماهیت کار و حس نوع دوستی و همچنین نوع ارتباط خوب مدیریت سازمان با سازمان های دیگر، دستگاه ها انگیزه دارند از آن ها حمایت نمایند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور با بیان اینکه مردم این استان، مردمانی متدین و با سابقه ی فرهنگی هستند، اظهار داشت: آمار بالای اعتیاد در اصفهان قابل قبول نیست و نباید در استان اصفهان مصداق داشته باشد.

وی از اصفهان به عنوان استانی مهاجر پذیر یاد کرد و افزود: رقم قابل توجهی از جمعیت این استان مهاجران هستند به همین دلیل عوارض اجتماعی این استان نسبت به استان های دیگر بیشتر است و بار اضافی و مضاعفی را به دوش می کشد.

استاندار اصفهان، فعالیت خیرین در استان را نعمتی بزرگ برای این استان دانست و اذعان داشت: خیرین در اصفهان به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و بخش قابل توجهی از وظایف دولت را انجام می‌دهند و سازمان بهزیستی نیز با استفاده خوب از این ظرفیت‌ها رضایت عمومی را در جامعه ایجاد کرده است.

زرگرپور به ظرفیت بالای اصفهان در ابعاد مختلف اشاره و تصریح کرد: انتظار داریم که با توجه به ظرفیت‌های این استان، نقش ملی اصفهان را در برنامه‌های خود ببینید.

وی اضافه کرد: لازم است از استان اصفهان، حمایت های بیشتری شود و با توجه به اینکه مردم ما مردمی انسان دوست و با احساس هستند، مشارکت‌های مردمی می‌تواند بسیار کارساز باشد و با رویکرد سازمان بهزیستی این مشارکت‌ها می‌تواند ابعاد بزرگتری پیدا کند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در بخش اعتیاد نیاز است که سازمان بهزیستی در خصوص پیشگیری و درمان بیشتر کمک کنید، یادآور شد: این سازمان لازم است در زمینه ی دریافت جهیزیه به افراد تحت پوشش کمک بیشتری کنید.

زرگرپور مردمی شدن فعالیت ها را حلال مشکلات دانست و افزود: دولت نیز باید در توزیع اعتبارات نقش اصفهان را مد نظر داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه اصفهان ظرفیت پایلوت پذیری دارد، گفت: هر نوع فکر و ایده خلاق می تواند در این استان به صورت پایلوت اجرا شود و سازمان بهزیستی می تواند طرح ها و برنامه های جدید خود را از این استان شروع کند.

رئیس سازمان بهزستی کشور نیز در این دیدار گفت: ریاست جمهوری عنایت ویژه‌ای به بهزیستی دارند و این سازمان را کرامت و لطف الهی برای جامعه می دانند.

هاشمی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به واسطه ی ماموریت های خود، وظیفه ی پیشگیری را انجام می دهد، افزود: موضوع پیشگیری در دستور کار سازمان است و در این راستا کارزارهای رسانه ای توسط این سازمان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز