خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد؛

دو ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی هرند اصفهان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۳۶

با افتتاح ۲ ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی هرند، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲میلیارد ریال تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی فعال شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اصفهان به ۱۲ ایستگاه رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در مراسم افتتاح ۲ ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی هرند اصفهان گفت: امروز ایستگاه شهرک صنعتی بزرگ و شهرک صنعتی هرند با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد جعفری فشارکی، با بیان اینکه تمامی این ایستگاه‌ها به تجهیزات و نیروی انسانی مجهز هستند، تصریح کرد: هدف از راه اندازی ایستگاههای آتش نشانی در شهرکهای صنعتی، کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و ارتقاء وضعیت ایمنی در شهرک‌ها و واحدهای صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه با افتتاح این ۲ ایستگاه تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی فعال شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۱۲ ایستگاه می‌رسد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌ها انجام شده با خرید ۲ دستگاه خودرو اطفاء حریق تا پایان امسال تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ۱۴ایستگاه افزایش می‌یابد.

جعفری گفت: علاوه بر این با تکمیل عملیات اجرایی ۴ ساختمان آتش نشانی در سال جاری تعداد ایستگاه‌ها به ۱۸ ایستگاه خواهد رسید که با تامین اعتبار لازم درسالهای آتی به خودرو آتش نشانی و تجهیزات لازم مجهز و راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت برای ۲۰۰۰واحد صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اصفهان آغاز شده که با اجرای این طرح، نقاط ضعف و قوت واحدهای صنعتی از لحاظ ایمنی و بهداشت شناسایی شده و برنامه ریزی‌های لازم در جهت ارتقاء وضعیت ایمنی و بهداشت در واحدهای صنعتی در آینده امکان پذیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز