خبرگزاری کار ایران

همزمان با بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان:

مجموعه ۴ جلدی شعر و داستان «نیکی به خویشاوندان» در اصفهان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۰۹

مجموعه شعر و داستان «نیکی به خویشاوندان» همزمان با برگزاری بیست و هشتمین جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان، در ۴ جلد با عناوین مختلف رونمایی شد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با فرارسیدن بیست‌و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مجموعه ۴ جلدی شعر و داستان «نیکی به خویشاوندان» را تدوین، منتشر و رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حامد نظری، با بیان اینکه این مجموعه به صورت رنگی و مصور پدید آمده است، افزود: جلد اول این مجموعه با عنوان «تسبیح ننه گل‌پر»، تنهایی یک مادر پیر را در روستایی زیبا با شعر کودکانه به تصویر کشیده است؛ اشعار این کتاب توسط بنفشه رسولیان بروجنی و تصاویر آن به همت الهام ذاکر تهیه شده است.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد: جلد دوم کتاب نیز تحت عنوان «ننه گل پر و خاله گل بانو» به نویسندگی بنفشه رسولیان بروجنی و تصویرگری الهام ذاکر اصفهانی تدوین و به چاپ رسیده است. داستان این کتاب با زبان شیرین کودکی به موضوع زشت قهر و زیبایی آشتی و گذشت پرداخته است.

نظری اظهار داشت: جلد سوم کتاب نیز با عنوان «یک کاسه لبخند» حاوی اشعار زیبای کودکانه با محتوای سنت زیبای صله رحم می‌باشد؛ اشعار این کتاب توسط منیره هاشمی و بنفشه رسولیان بروجنی و تصاویر آن به همت محبوبه رنجبران تهیه شده است.

وی افزود: «کاش من هم یک عزیز جان داشتم» نیز عنوان جلد چهارم این مجموعه است که نویسنده آن منیره هاشمی و تصویرگر کتاب، فاطمه موسوی می‌باشد؛ این کتاب هم به نگرانی یک نوه برای مادربزرگ عزیزش اشاره کرده و اینکه چقدر وجود مادربزرگ در خانواده ارزشمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز