خبرگزاری کار ایران

وزیردادگستری در اصفهان مطرح کرد:

ایران به هیچ وجه صحنه را برای دیگران خالی نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۰۶

باایجاد گروهی از مسئولان و کارشناسان آب در اصفهان، می‌توان علاوه براستفاده از نظرات کارشناسی آنان برای حل مشکل زاینده رود، معضلات حوضه آبی کشور را به آنان سپرد تا در سراسر کشور به مطالعه پرداخته و به دولت طرح ارایه دهند.

وزیردادگستری؛ گفت: اصفهان باید برای حل مشکل آب کشور به دولت راهکار ارایه دهد، من پیگیر حل این مشکل خواهم بود فقط باید نظرات کار‌شناسی به من ارایه شود تا با دست پر پیگیر امور باشم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام مصطفی‌پور محمدی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه مشکل آب، خاک و محیط زیست در حال حاضر دغدغه اصلی کشور است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید ویژه بر توجه به محیط زیست داشته‌اند و در این راستا حداقل هفته‌ای دو جلسه در هیات دولت به موضوع محیط زیست رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد گروهی از مسئولان و کار‌شناسان آب در اصفهان اظهار داشت: قرار است این گروه پیگیر مشکل آب در زاینده رود باشند و نظرات کار‌شناسی خود را برای حل مشکل آب نه تنها در اصفهان بلکه در سراسر کشور به دولت ارایه دهند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به سیاست نظم اداری تاکید ویژه دارد، اظهار داشت: قاطعانه و با توجه به تجربه‌ای که دارم می‌توانم بگویم که منظم‌ترین دولت پس از انقلاب در خصوص رسیدگی به فساد اداری دولت تدبیر و امید بوده است.

وزیر دادگستری، با بیان اینکه بودجه کشور در حال انقباض است، افزود: از این پس هیچ دولتی نمی‌تواند از بودجه به روش قبل استفاده کند چرا که دیگر بودجه دولت انبساطی نمی‌شود و از این رو لازم است که در هزینه کردن اعتبارات بازبینی جدی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت فعلی ریالی از بانک مرکزی برداشت نکرده است، افزود: دولت با صبوری، نظم و اقدامات کار‌شناسی تورم را کنترل کرده است.

پور محمدی اظهار داشت: اصفهان شهر نمونه‌ای است، مسئولان تهران هنوز به اصفهان و زیبایی‌ها و ظرفیت‌هایش می‌نازند و همه جای اصفهان قابل ارایه است اما زشت است که زاینده رود خالی از آب باشد و این امر نه تنها برای مردم اصفهان بلکه برای تمام کشور زشت است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه سیاست دولت روشن است، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که امروزه با استفاده از سیاست‌های سنتی و تخمین و حدس و گمان نمی‌توان کشور را اداره کرد و این امر در تمامی کشورهای توسعه یافته دنیا نیز مورد توجه است.

وی با بیان اینکه اداره کشور با روش‌های سنتی و تخمینی آسیب‌های زیادی را به کشور وارد کرده است، ادامه داد: طی سال‌های گذشته زمان کافی برای بکارگیری روش‌های کار‌شناسی در اداره امور در دستور کار نبوده و این امر باعثشده است در ‌‌نهایت و پس از نتیجه گیری به آنچه که انتظار داشتیم، نرسیم.

وی با تاکید بر اینکه رساندن رشد اقتصادی به مرز مثبت و اجرای طرح سلامت در کشور که آرزوی دیرینه ۵ رئیس جمهور پیشین بوده است را از اقدامات مهم صورت گرفته در دولت فعلی عنوان کرد و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر نمی‌توان اقدامات صورت گرفته را به صورت ملموس حس کرد ولی دولت آمار و ارقام ارایه شده کارهای انجام شده را با سند عنوان می‌کند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه کشور ایران به هیچ وجه صحنه را برای دیگران خالی نخواهد کرد، افزود: صحنه خالی کردن کار اشتباهی است هرچند توهین و بداخلاقی در صحنه باشد. باید حق را گرفت و به جایگاه واقعی خود رسید.

حجت‌الاسلام‌پور محمدی در ادامه با بیان اینکه کشور ایران از ضریب مدیریتی بالایی برخوردار است، افزود: بسیاری از مدیران شهرهای کوچک کشور تفکر بالایی دارند که حتی می‌توانند در سطح کشوری مدیریت کنند و این افتخاری برای کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز