خبرگزاری کار ایران

ثبت رکورد تولید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۷۳

رکورد تولید روزانه ۱۰۵ ذوب به منظور تحقق اهداف کمی و کیفی شرکت در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه به ثبت رسید.

رئیس گروه فنی ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه گفت: کارکنان این ناحیه با بکارگیری حداکثر توان در روز پنجم مهر امسال موفق به تخلیه ۱۰۵ ذوب با تناژ ۱۹ هزار و ۹۹۲ تن فولاد مذاب از کوره های قوس و تولید ۱۸ هزار و ۹۵۱ تن تختال از ماشین‌های ریخته‌گری مداوم شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ مرتضی مؤمنی، رکورد قبلی تولید روزانه را مربوط به اسفند ۹۱ با تولید ۱۰۴ ذوب و تناژ تخلیه ۱۹ هزار و ۸۸۸ تن و تناژ تختال ۱۸ هزار و ۸۲۳ اعلام و اضافه کرد: با کسب این رکورد، ۱۲۸ تن رشد تولید تختال ریخته‌گری شده را شاهد هستیم.

رئیس گروه فنی ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه گفت: ارتقاء کمی و کیفی حاصله در روزهای اخیر ناشی از تعلق خاطر کارکنان این ناحیه به ارتقاء جایگاه سازمان در ایفای نقش محوری در صنایع کشور است.

وی با بیان اینکه برخی مسائل جاری و محدودیت‌های بیرونی در فصول مختلف از قبیل برق، آب و گاز تثبیت شرایط تولید را تحت الشعاع قرار داده است، تصریح کرد: با وجود این شرایط این دستاورد در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه بدست آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز