خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان:

برای حفظ امنیت و آرامش کشور نیروی انتظامی باید هوشیار باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۹۴

کشورهای استکباری از اینکه کشورما دارای امنیت و ثبات و آرامش است، ناراحت هستند و تلاش می کنند که کشور ما را ناامن کنند که در این زمینه نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی باید بیشتر هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جمع فرمانده و معاونان پلیس استان گفت: به حمداله به برکت زحمات نیروی انتظامی کشور ما جزو بهترین کشور‌ها از نظر امنیت است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت اله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» گفت: مسلماً یکی از نعمت‌های مهم و بزرگ در هرجامعه‌ای امنیت است به طوری که تمام زیرساخت‌ها و زیربناهای توسعه کشور و شریان حیاتی مردم وابسته به امنیت است.

وی افزود: بزرگان دو نعمت را مجهول عنوان کرده‌اند که یکی از آن‌ها سلامتی و دیگری امنیت است به طوری که تا وقتی بیماری به سراغ کسی نیاید قدر سلامتی و صحت را نمی‌داند و اگر کسی هم تا نا‌امنی نبیند نمی‌تواند بداند چقدر امنیت با اهمیت بوده و کسانی که تامین کننده امنیت هستند چه زحماتی را متحمل می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فجایع رخ داده در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و دیگر کشورهای منطقه اظهار داشت: به حمد اله امروز کشور ما به برکت تلاش‌های مجاهدانه نیروهای انتظامی امنیت هم در داخل و هم در مرز‌ها به خوبی تامین شده و به جرات می‌توانیم بگوییم که جزو بهترین کشور‌ها از نظر امنیت هستیم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خواستار ایجاد صلح و امنیت در جامعه جهانی است، تصریح کرد: کشورهای استکباری از اینکه کشور ما دارای امنیت و ثبات و آرامش است، ناراحت هستند و تلاش می‌کنند که کشور ما را نا‌امن کنند که در این زمینه نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی باید بیشتر هوشیار باشند.

آیت اله طباطبایی‌نژاد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را بهترین پناهنگاه مردم عنوان کرد و در مقایسه نیروی انتظامی امروز با پلیس در نظام طاغوت ادامه داد: در آن زمان مردم به پلیس زیاد اعتماد نداشتند اما امروز با وجود افراد مومن و متدین در نیروی انتظامی دیگر مردم دغدغه‌ای برای مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه ندارند.

آیت اله طبایی‌نژاد، با بیان اینکه افرادی که در نیروی انتظامی شهید می‌شوند کمتر از آن‌ها تجلیل می‌شود، خاطر نشان کرد: این نیرویی که همواره در حال جنگ است و همواره شهید می‌دهد باید از شهدای آن تجلیل بیشتری شود و مردم بدانند که اگر امنیت دارند و به آرامش به کار و زندگی خود می‌پردازند به خاطر این است که یک گروهی جانشان را برای آن‌ها فدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان سال ۹۲ را یکی از موفق‌ترین سال‌های نیروی انتظامی استان عنوان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته با فعال شدن ۴ گلوگاه سطح استان پلیس استان موفق شد، بیش از ۳۷ تن مواد مخدر را کشف و بیش از یکصد باند قاچاق مواد مخدر را منهدم کند که متاسفانه یک نفر از نیروهای این فرماندهی نیز به درجع رفیع شهادت نایل آمد.

سردار عبد الرضا آقاخانی، کسب رتبه اول کشف جرایم خشن، کسب رتبه اول کاهش تصادفات فوتی، کسب رتبه اول کشف جرایم سایبری و چندین عناوین بر‌تر کشوری را از موفقیت‌های پلیس استان در سال ۹۲ برشمرد و گفت: در شش ماهه سال ۹۳ هم با تشکیل ۳۰ قرارگاه مبارزه با سرقت توانسته است در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر مبارزه قاطعانه با سرقت‌های خرد به کاهش ۵ درصدی سرقت دست پیدا کند.

سردار اقاخانی، مبارزه با سرقت، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، کنترل صنوف، امنیت در حوزه ترافیکی، مقابله با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی، اجرای طرح مکنا در مراکز انتظامی، ارتقای توان رزمی و توجه به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و افزایش سطح علم و دانش و استفاده از فناوری‌های نوین برای مقابله با مجرمان حرفه‌ای را از برناه‌های آینده فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز