خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه اول سال صورت گرفت:

ثبت رکورد بسته بندی کلاف صادراتی در واحد بارگیری ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۱۸

در شش‌ماهه اول سال ۱۳۹۳ با توجه به حجم محصولات‌ صادراتی ‌در شرکت فولاد مبارکه اصفهان، رکورد جدید بسته‌‌بندی کلاف ‌صادراتی و متال باکس در واحد بسته‌بندی و بارگیری نورد سرد به میزان ۴۵۳ هزار و ۹۶ تن ثبت شد.

رییس واحد بسته بندی و بارگیری ناحیه نورد سرد با شاره به ثبت رکورد بسته بندی کلاف صادراتی و متال باکس در واحد بسته بندی و بارگیری ناحیه نورد سردفولاد مبارکه گفت: در شش‌ماهه اول سال ۱۳۹۳ بنا به درخواست مشتریان داخلی نسبت به دریافت محصولات با تیپ بسته‌بندی متال‌باکس و همچنین با توجه به حجم محصولات‌ صادراتی ‌در شرکت فولاد مبارکه اصفهان، رکورد جدید بسته‌ بندی کلاف ‌صادراتی و متال باکس در واحد بسته‌بندی و بارگیری نورد سرد به میزان ۴۵۳ هزار و ۹۶ تن ثبت شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا رییسی افزود: ۸۴۳ هزار و ۲۱۹ تن محصول فولادی(کلاف و ورق) در واحد بسته‌بندی و بارگیری ناحیه‌ نورد‌سرد ثبت‌شد، که از این مقدار بسته‌بندی، ۶۹۳ هزار و۷۳۴ تن کلاف سرد و پوشش‌دار و ۱۴۹ هزار و ۴۸۵ تن ورق‌سرد و قلع اندود است.

وی ادامه داد: ۳۳۶ هزار و ۳۶۹ تن از محصولات کلاف با تیپ‌های متال‌باکس و صادراتی و همچنین به میزان ۱۱۶ هزار و ۷۲۷ تن ورق ‌سرد و قلع اندود با تیپ‌های بسته‌بندی متال باکس و صادراتی بسته‌بندی شد، که در مجموع رکورد ۴۵۳ هزار و ۹۶ تن محصول با تیپ بسته بندی کلاف صادراتی و متال ‌باکس در شش‌ ماهه اول سال۹۳ به ثبت رسید که ۲۵ درصد رشد نسبت به شش ماهه دوم سال ۱۳۹۲ داشته است.

وی اذعان داشت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، علاوه بر رشد چشمگیر بسته‌بندی در ماه‌های اخیر در واحد بسته‌بندی و بارگیری نورد سرد، کیفیت بسته بندی محصولات نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

رئیسی تصریح کرد: گزارشات مثبت بازرسان SGS و افزایش رضایتمندی مشتریان از نحوه بسته‌بندی محصولات، بیانگر ارتقا کیفی بسته‌بندی است و این در حالی است که کیفیت بسته بندی محصولات صادراتی نیز از جانب مشتریان خارجی و همچنین انبارهای واسطه در بنادر و مرزهای کشور بسیار مورد پسند واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز