خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

بیمه و مالیات مسکن مهر، نیازمند پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۹۳

در صورتی که مشوق‌های بخش تعاون اجرایی شود، تغیر کمی و کیفی در بخش تعاون در استان اصفهان اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در نشست تعاونگران استان با معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بیمه و مالیات مسکن مهر نیازمند پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعی قادری با اشاره به مشکلات مسکن مهر گفت: برای به پایان رسیدن پروژه‌های مسکن مهر و همچنین برای رفع مسائل بیمه‌ای مسکن مهر نیاز به همکاری بیشتر از سوی دستگاه‌های ذیل وزارت به ویژه سازمان تامین اجتماعی وجود دارد.

قادری در خصوص توسعه و تریج فرهنگ تعاون در استان گفت: اداره کل با هماهنگی اتاق تعاون و اتحادیه‌ها و با بررسی اسناد بالادستی، قوانین و مقررات و آیین نامه‌ها و مشوق‌ها موانع و مشکلات را شناسایی و راهکارهایی برای توسعه بخش تعاون در استان تدوین شده است.

وی ادامه داد: در صورتی که مشوق‌های بخش تعاون اجرایی شود، تغیر کمی و کیفی در بخش تعاون اتفاق خواهد افتاد.

قادری با اشاره به جلسه با اعضای فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون به عنوان یکی از فراگیر‌ترین فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی خواستار ارتباط قوی و موثری با بدنه وزارت تعاون به ویژه بخش تعاون در وزارت شدند.

در ادامه جلسه رئیس اتاق تعاون استان گفت: اتاق تعان به عنوان بخش پارلمانی تعاون نیاز به تقویت و حمایت دارد.

طاهری با بیان اینکه با توجه به اینکه بسیاری از تعاونگران از وضعیت پرداخت مالیات و ارزش افزوده ناراضی‌اند، گفت: دولت باید در بخش ارزش افزوده در سیاست‌های خود تجدید نظر کنیم.

وی افزود: سهم تعاون در اقتصاد کشور به طور واقعی مشخص نشده است و تازمانی که آین آمار استخراج نشود امکان برنامه ریزی مناسبی برای رسیدن به سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد کشور نمی‌توان داشت.

طاهری تاکید کرد: تحقق شعارسال و اقتصاد مقاومتی با بخش تعاون محقق می‌شود و ما به عنوان بزرگ‌ترین مخاطب رهبری در حل مسائل کشوری باید مسئولانه‌تر اقدام کنیم.

در ادامه اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون استان و تعاونگران نیزبه بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز